我尋日去表姐屋企訓, 成11點幾先番, 朝頭早番St.John, 太累了, 約左Anna 同Lily傾Projeat[[腸粉!!]], 錄野...累上加累...夜晚我
地去左旺角間 板前 吃壽司[[好多人]], 之後去對面食甜品, [[Thx爺爺]]再去朗豪坊搵Roy Sporting House, 但
find唔到, 再搭地鐵去又一城, 好大間!!~~試33, 買到10點幾, 人地關門都未走, 仲系道check3, 買左一個Like袋, 3條富,1套
adidas3@富, 一個水壺, 收獲好豐富ar!!~Happy... 番表姐屋企, 打地鋪, 好好訓...
今日去左Apm, 買左11點9死亡筆記, 去吉野家eat 早餐, 去MUJI hea, 買小食, 之後睇Death Note@eat爆谷, 2點先睇完, 勁好
睇, 慘慘的結局@精美的佈局>< 行吉吉島, eat 下午tea...回家吧...
教表姐捉圍棋, 捉左個幾鐘...Dad @ Mum上來一齊eat dinner, 年糕年糕...飽飽, 星期三要打俾表姐, 提我ar!!
不再需要你...
今夜你不會來
今夜你會不會來 你的愛還在不在
如果你的心已經離開 我寧願沒有未來
今夜你會不會來 你的愛還在不在
別讓我所有的等待 變成一片空白
從來未 去等你門 不爭取你受我管
關好了大門 看看新衫數款 攤放在我的地盤
無聊夜 你不串門 不想即晚做法官
不將你審判 以免擠塞血管 推算著有否新歡
是我願意推斷你總是個好人
從不逼你待我貼身
雖愛你 亦故作無心 見或不見仍開心
今夜你會不會來 你的愛還在不在
即使多愛戴 如果不快 難耐一顆心搖擺
今夜你會不會來 你的愛還在不在
温馨跑太快 男人很怪
還是被我寵壞
(孤單夾著來 我都愉快)
(雖然你不會來)
離和合 太多理由 不必鎖你在我手
假使你回頭 你會舉起你手 輕扣著我的窗口
從來亦 永不強求 假使等到便挽手
相戀有自由 放縱彼此太久 心痛亦懶得開口
|