“琦琦﹉無憂~“琦琦﹉無憂~

“琦琦﹉無憂~              

 

kikiTSk
暱稱: 琦琦
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007-03-19
開心......近來的一次
冇心情
開心喔"""" 調...
火頁死了~~~
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
**民生書院~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 676
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 14 日  星期六   雨天


卡啦ok之行~~ 愉快

好充實的一天啊~~!

朝早同媽咪9點幾去9場, 去到時沙甸魚, Anna, Lily n 梁家智 已經到左lu, 是否遲到了對不起啊...好o野, 有一個"賓賓",

唔該幫我"手羅"d啦啦球la,Thx"||

系Neway門口等左陣就開門喇, 真的不用排隊? 在我地前面o個兩個人好"火頁"呀!!=[[對唔住, 我學左紀元君Tim.]] 搞成幾廿百秒

都未搵完, 仲要系道打電話=[[火燒中]]我不會再理會佢地, 見o個服務員都有d無奈, 我就同佢講辦手續, 結果我同Fdz轉左

幾個彎先到[[我始於是第一次來嗎!!]], 17號房~~

好舒服唷, 涼涼的冷氣, 軟軟的沙發...在我十分陶醉時, 我的同學們已經十分爭取時間地選歌了, 沒當我存在是一回事=[[我現在告訴你們我是存在的..]]說笑說笑, 別嬲呀...加入選歌行例... 最後我們選在幾十首歌, 兩個半鐘唱得哂嗎?

唱歌唱歌, 開頭唱左幾首好聽的歌 :好像~~愛得太遲X3, 決戰二世祖, Kong, 大傻...原來梁家智唱歌好好聽嫁, 好像側田呀把聲.

今日我地所唱的歌好多又好聽真的不計期數, 最尾我地都唱到high哂, 令哂d啦啦球來搖, 勁呀~~Lily亦都如願以嘗, 可以唱到"光之

美少女"啦...恭喜呀......梁家智, 還我五蚊!!

返到屋企打blog, 到5點幾鐘去游水, 放過我啦~~

俾呀sir操到剩番半條人命的我, 返到屋企沖涼, 之後趕去荃灣食飯, 去到荃灣見唔到馮同學, 自己行下南豐中心先, 好多野想買呀~~

小美姐姐call我, 我同佢一齊等馮同學同Aunt, 之後去食飯, 媽咪又話好遠, 近到死, 又俾她騙一次...

"霸王山莊"d野好好咪...食完甜品之後食Birthday Cake, 唔錯...之後就閃人, 多謝馮同學send俾我d鈴聲, 別忘記星期一之約呀!!

太累la...勞累的一天...

                                                    11月18日大閘蟹之約

                           

愛得太遲

我過去 那死黨 早晚共對 各也紮職以後沒法暢聚
而終於 相約到 但無言共對 疏淡如水
日夜做 見爸爸 剛好想呻 卻霎眼看出他多了皺紋
而他的蒼老感 是從來未覺 太內疚擔心

最心痛是 愛得太遲 有些心意 不可等某個日子
盲目地發奮 忙忙忙其實自私
夢中也習慣 有壓力要我得志

最可怕是 愛需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史
忙極亦放肆 見我愛見的相知
要抱要吻要怎麼也好 偏要推說等下一次

我也覺 我體質 彷似下降 看了症得到是別要太忙
而影碟 都掃光 但從來未看 因有事趕
日夜做 儲的錢 都應該夠 到聖誕正好講跟我白頭
誰知她開了口 未能挨下去 已恨我很久


錯失太易 愛得太遲 我怎想到 她忍不到那日子
盲目地發奮 忙忙忙從來未知
幸福會掠過 再也沒法說鍾意

愛一個字 也需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史
為何未放肆 見我愛見的相知
要抱要吻要怎麼也好 不要相信一切有下次

相擁我所愛又花幾多秒
這幾秒 能夠做到又有多少
未算少 足夠遺憾忘掉

多少抱憾 多少過路人 太懂估計 卻不懂愛錫自身
人人在發奮 想起他朝都興奮
但今晚未過 你要過也很吸引

縱不信運 你不過是人 理想很遠 愛於咫尺卻在等
來日別操心 趁你有能力開心
世界有太多東西發生 不要等到天上俯瞰

                            

決戰二世祖

其實我怎會輸給這二世祖
 其實我愛你愛到比他更恐怖
 能令你high得比天際還更高
 陪著那個肚裡滿草 只有枯燥


你要 純正愛情 愛上抱人那個過程
你信 人有個性 應該選我最公正
擦擦眼睛 擦擦眼睛
看我眼睛 會更清醒
我哪怕窮 環遊世界 帶你看風景

願跟他比賽 別共他戀愛
為著你未來 你也其實愛才
就跟他比賽 大敗那痴呆
若是愛天才 請跟 我戀愛

要公正比賽 全為你未來 更精彩

REPEAT*

你要 神聖愛情 你要愛人對你摰誠
愛我 才有結晶 他怎麼有這保證
擦擦眼睛 擦擦眼睛
你會見到他縮影
談情全為顯本領 人人能做證

願跟他比賽 別共他戀愛
為著你未來 你也其實愛才
就跟他比賽 大敗那痴呆
若是愛天才 根本 未怕過

這個世界有公義吧
大惡霸 我信你會有膽揀他
如揀在下 即刻張開你的心花
會換來桃花

能暴升身價

願跟他比賽 別共他戀愛
望著你將來 過去已經不再
讓玩具拋開 再見悲哀
挑選我 不需再跟他比賽
為造福你後代 新生再展開
 

               

Kong

我 我沒有害過人
只想失戀也有名份
我 太樂意獻一吻
為甚麼這溫柔會犯禁

若你我可抱著睡 連命也甘心短幾歲
誰能及我 將性命也豁出去
若與你好有罪 全是律例不對
我要追 離棄世界亦要追

寧願天去收我 也替你受重傷
 金剛跟美女戀上 也是個傳奇狂想
 縱是遺憾收場 都必需跟你
 明刀明槍 子彈不怕上
 一級級上塔尖欣賞 欣賞你憂傷


就算你早有別人 無礙我爭取夢中人
扶搖直上 高到共你能擁吻
別說到太高深 能自願便相襯
夠決心 越中箭我越勇敢

REPEAT*

不屑 不信 不怕 打擊更令我堅強
這縱是妄想 能得到你給舉世景仰
我有我夢與想 多高攀也敢攀上
這份愛傳奇無雙

縱是遺憾收場 都必需跟你
明刀明槍 子彈不怕上
一級級上塔尖欣賞
苦命人 相擁俯看 世上風霜
 


 

刊登時間︰2006-10-15 10:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 13 日  星期五   陰天


我係你地版主唷~~

Halo,,,我真係有d奇怪,,,竟然會擇"雙黑色星期五"來開Blog,,,有d問題的我,,,但願有奇蹟~~~

今天,,真的很黑仔~~

番到學校, 竟然要做art Grally的Design, 幸好我是但做左, 但我開心不到五秒, 我醒起我唔記得簽Geog Quiz, 又要俾記名,        

0.25之缺點呀!!而我找不到Miss Kwok 再上番課室後又發現多個bad new-----我做錯左Maths 的Re do  , 唉, 又要拚命地抄番了, 更不幸的是, 我地今日要Morning Assembly,一定抄唔哂,半個缺點向我飛來          在唔想俾Miss Wong話我遲到之下, 我就同Fdz一齊落操場, 再上去禮堂=[[無奈,,但仍然在擔心我的半個缺點...]]            唱完歌後有個XX講o野, 講左成半個鐘, 但我完全唔知佢say what ~~仍然在擔心我的半個缺點=]]

Chi. ~  角色扮演, 完全沒有專心過, 做Maths & 溫Geog...

Recess 1 ~  剛好做完Maths , 只雖記0.25個缺點, 不幸中之大幸~~想去同Miss Kwok求請, 但已被記下名字...'手羅'埋本Geog Note去趕上Mr Hui的C.I.T.堂...有d俾人寸的感覺...第二個小息先搵 社長...

Geog. ~  Quizzzzzzz!!!!!聽Miss Kwok講答案, 錯了一個不小心...

Recess 2 ~  落堂後, 俾Miss Kwok下來, 佢話唔遞紙住, 星期一交回就可以了,,,,Yeah冇得去搵社長, Anna, Lily同沙甸魚去, 我 n 腸粉去搵Miss 梁令書,,,好野有新書睇~~

Art. ~  Anna話搵唔到社長, 不用理他...好經世的一句呀Miss Au...整堂在Play...

Lunch ~ 多謝腸粉同我食lunch, 點解9龍城的 7-11冇'思樂冰'??練了一會兒啦啦隊, 好動作喔~~辛苦也是值得...

Eng.x2 ~  答問題, 對答案,聽Listen=[[差d訓左.]]上MMLC Rm, Hea下Hea下...放學lu

放學後 ~ 番Swimming Team, 星期三可以番來番Home Economics,,,!!!俾人罰~~放左後同Anna, Lily ,沙甸魚 n 腸粉食野, 飽飽~~

                        期待明天的卡啦ok~~

 

刊登時間︰2006-10-14 04:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]