|
╳××[["衰人郭屎忽...話緊你牙'''聽吾聽到牙 *_.°× |
| 2006 年 3 月 20 日 星期一 | ![]() |
「嘩...你個日記好靚牙...'''」「呵..係咩..吾係牙**」「吾係牙**個男仔真係好靚仔牙**」「呵呵**係牙 係牙..''」「你教我點整喇..真係越睇越靚牙..」「哎牙''吾好讚我喇..人家怕羞家麻//''」 牙**江直樹好靚仔牙**.....迷戀上他**但係...今日俾我遇到一個死人頭..搞到我心情差哂...''好討厭牙** 就係個個死人郭屎忽囉**大頭怪**哼....'''要人抄書**牙**好乞人憎牙真係**衰格...>.< 算**我吾講你**講咩哂我個靚靚的口....哼**好喇**因為某人既關係..我已經麻麻地開心..之後CVED... 都ok牙**已經冇平時咁悶架喇其實**嘻嘻**之後lun ch time..係學校度食...食粥牙我地**包括...yoyo.. Irene..仲有________我**嘻**之後食牙食..食牙食..食完之後con nie要去redict..yoyo倍佢.. 我同Irene就係樹溫中文...哈哈**123..456..789..''conn ie放監lu..佢100分牙**好野**con nie 萬歲** 好喇**到左英文堂...missleung係度罵左我地好耐..其實我係好想訓架**哈哈**好衰牙**好喇.. 吾想講牙**到到放學喇..咁呢..我..yoyo..Irene..c onnie都留係班房樹做功課..[[哈哈..吾去笛子牙... 其實吾關我事架..係c onnie吾帶笛子之麻..之後佢又叫我吾好去喎..咁我咁愛佢..緊係聽佢話...吾去喇**哈哈.. conni e睇完之後實打死我**嘻**吾好牙**]]好喇**咁大家做完功課..就去ok度買雪糕..yoyo同Irene 買完之後..係出面等我同connie..係我買緊係同時...我聽到出面有四個係度互相:「嘩!>?」咁咪望過去囉..點知 係兩個吳sir...哈哈..''之後拜拜lu..吾想講lu...
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 42 | » |