|
["|▼''' 好想快o的到新年牙** ],,... |
| 2006 年 1 月 20 日 星期五 | ![]() |
大家好牙**呵呵**我係牙Jay個細妹牙**[[牙Jay都冇細妹既**你玩牙??**]]咩牙..唔俾牙**' 屎忽.....[[呢個係我第三個故事既預告**]] 嘻嘻**我好想快o的到新年牙**好想快o的放假牙**哈哈**今日又派卷喇..好慘牙..我中史好差牙** 得58分咋...''''可惡的 ×★°-` 唉**呢家覺得千與千尋首插曲好好聽牙...聽到我好想喊牙**嘻嘻** 好慘牙**俾屎忽鵬彈到隻手腫哂牙**[[有丁點兒既誇張]]毀左我隻手容喇....connie牙**你要幫我 主持公道牙**嘻嘻**睇住黎喇...吳浩鵬...此仇不報我吾係姓卓**[[姓周都好架**哈哈]]好喇**既然今日得閒.. 我就作買個故仔去喇**嘻嘻**
「唉**見你咁可憐...你騎上我隻馬度牙**我車你喇''」「真係"多謝''哂你喎....」途中..毛毛覺得自己 好辛福...自己冇啦啦講左一句野:「吾通你就係傳說中既黑馬王子???」毛毛吾知自己講得咁大聲...個一位 人兄一覺唔覺意....連同毛毛一齊跌左落地....「牙**痛死我喇**」毛毛大叫..之後..佢見到黑馬王子跌左張身 份證出黎....上面係寫住....''''''
************************************************* 姓名: 長毛 ID: Y3毛毛毛毛毛[毛] 佢個樣:
*************************************************
「原來你就係我失散多年既哥哥長毛...好感動牙**–」「下**我個牙妹點解咁蠢架**」 「唉**既然你係我牙妹...都冇辦法喇**黎喇..你同我一齊番香港去反蔭權兄牙**」「好牙**」 就係咁樣..毛毛跟左去牙哥去HK度一齊遊行**但係有一個秘密係佢牙哥吾知既..就係.... 其實毛毛根本就吾係佢個妹...毛毛之所以講大話...就係因為想永遠留係佢身邊...佢牙爹已經係佢 最後一個親人...但係都咁對佢...呢家咁難得可以搵到個人照顧佢....所以........ 最後..毛毛跟長毛去全世界度遊行反蔭權兄....遊下遊下行..大家一齊遊死左LU**
| |
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 42 | » |