*開左呢個新日記*
今日speech day~番去上兩堂就放~
maths...test~係琴日先通知我地~!不過無論係點,當然係唔會識啦~anyway,點都努力做既...
中文~ms lam放遲左我地30mins~
我11點番到屋企~冇人呀~阿媽出左去~我自己煮公仔麵食,朱古力奶好好飲!哈哈
o係床差d訓左覺!如果訓著一定唔會起到身番去~
兩點幾番到去~成班男仔o係度打呔~haha~方飛話劉意中好似阿旺~勁好笑!!佢真係好似傻仔...hahaha!
入去,初頭狂忍笑~後來無無聊聊咁..個畢業頒獎典禮就過左lu~
今年學校請左hku校長-徐立之教授黎做嘉賓,但佢既演說技巧....真係好似差左d wor...-_-"
走o個陣都見唔到關sir,佢今日超靚仔~~~好正呀!想同佢影相~可惜佢唔知去左邊~~
o係過去o個四年,我都係以choir既身份o係speech day表演~話咁快...今年已經係我o係王記第5年既speech day...轉眼間自己已經讀緊中五,坐o係台下面望住一張又一張熟悉既面孔被頒贈獎學金,心裡面有少許羨慕,好自然諗到自己......下年有冇機會拎獎都仲係未知之數,究竟自己下年既呢個時候,會係仍然著住王記校服,定著便服,或者著住其他學校既校服出席speech day呢?.....god knows~
|