| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 2 月 12 日 星期二  |
| 慘爆的一天...'' |
分類: 未分類 |
今天下午1點半,
我在暖暖的牀上睡得很好,
但,
被某某人叫醒了T^T
之後被拖去又一城溜冰...''
我整損左對腳啦T^T
好痛...''
每次溜都一樣!!
次次都會整到兩隻腳都損了..''
拿膠布拿到被人以為我在偷膠布=v='''
天!!
溜冰是件好事...
但不要整損我對腳啦T^T
好痛的說...''
之後我還走丟了-T^T-
搵左好耐先搵到地方搭的士...''
{比人再次拖去個我吾色行既地方- -}
不要問我為什麼不打電話!!
我爆分鍾...
用不到...''
好慘...
等一陣還要被媽子捉去應籌...
我一定不會去!!
想悶死我嘛?!!
叫公公去吧^v^
不要叫我~
我還小,
什麼都不知道~
不要找我唷~
要留cm子唷!!*
|
|
|
篇BL0G甘文雅既-口-'' 下次溜冰記得著長'物'喇!!`
|
|
|
kissbe 於 2008-02-12 08:42 PM 發表:
comment ! 隻腳冇事ma? ^o^! by ching
|
|
|
fan916 於 2008-02-12 08:02 PM 發表:
=口= ''' 我今日先係中山番香港'' 超級攰也 =.=''
|
|