今天一樣;;考試"
今日無異樣...
比起前幾天好多了= =!!```
不過,
放學了....
就算去左痴姐`
但系都系淋到溼晒T^T
隻腳仲衰....
系甘踩到--水tum--...
搞到最後姐我的袁佬都溼晒^///^```
跟住袁佬借左把姐比我同南,
南送我去搭車,跟住走左...{姐比左南}```
系車到吹冷氣吹到好凍T^T
落車發覺好似仲大雨...```
結果都還是淋雨了...
{系番到屋企前去左買哥把根本無咩用既姐...依家覺得好心痛T^T晒曬我D$$!!!}
慘T....T"```
################################
聽鷄說我很久沒打xg/qooza了...
很久嘛?
不覺得...
硬是覺得時間過得好快,
好似吾夠自己用甘...
但唸番自己今日做左D咩又講吾出= =
而且每次想打都想到好多東滴打=___=v
都不知從何開始打了...```
################################
我愛你嘛?
你又愛我嘛?
很難講...
愛,,
太難了。
我不會愛,
也不懂愛....```
|