琴晚系邱德家過左晚~~~
正爆>"<!!
玩到癲晒lor真系-__-
我地兩個淫哩~~~
呵呵`
我地拍左D kAI爆片~~
笑到oN9的*[]*
不過擺左上黎我地兩個都吾洗見人甘解姐~
sO~~~
我吾會post上黎"
不過我地就系甘系到換3---影相@v@
今日系邱德家~~
邱德幫我整曲髮@3333@
原來自己曲髮靚D的@v@!!!
今日同魚行街....
我再次遇著變太佬=-=...
下面系我地既對話;;;
{買野比人,看緊}
佬;;E~~依個幾好牙~買啦~我比便你~
我;;下???看看先啦~~
佬;;入去看看啦''
我;;下=-=??系到看看先啦=-=!!
我;;甘搞笑=-=?!!咩黎=-=??
佬;;入面都有,入去看看啦''
{變太中,我入左去}
佬;;食吾食M記牙?
我;;下??吾洗啦=-=
佬;;好好味嫁bor!!
我;;好好味咩=-="??
佬;;系牙!!食下啦`
我;;下?吾洗啦,多謝晒=-=
{見吾到有咩買,出左去=-=佬跟埋出黎}
我;;系喇!!xx中意屎屎嫁bor@v@買屎啦就!!
{魚一路系門口無入到去=-=}
魚;;甘你就買依個啦!
我;;都系吾好!就依個xx啦~
佬;;去入面拎牙~
{我拖左魚陪我入去}
佬;;食吾食M記牙?
我;;吾食
佬;;真系吾食?!D薯條好好味嫁!
我;;我知=-=我都好中意食=-=
佬;;系咩?!!我都系bor!
我;;系人都中意嫁啦- -"
佬;;你住依頭嫁?
我;;吾系,好遠
佬;;好遠??邊到牙??
我;;黃埔
佬;;旺角?我成日都去嫁bor!
我;;旺角我都成日去~不過我住系黃埔= =
佬;;黃埔?我都成日去嫁bor~
我;;系咩??
佬;;系牙,吾遠~你住黃埔邊到牙?
我;;咪黃埔lor+[]+
佬;;黃埔邊到牙~得閒黎搵下你牙~
我;;下,吾洗啦~我地甘有緣實撞到既!一定!
佬;;你比電話我~甘我咪搵到你lor~
我;;吾洗~~我地甘有緣~~吾洗電話都撞到既~~
{佬比左袋野我}
我;;甘好啦~bye~
佬;;嗯,得閒過黎牙~
我;;嗯,有緣相見啦~~
變太佬!!你好正牙>__<!!
P.S;;出面同入面都系變太佬的店=-=
玩到kAI晒的兩天~~~
邱德!!生日快樂!!我永遠噯你唷~~啜啜卜*
噯屎邱德>___<!!
仲有~~CC姐姐~~音~~袁佬~~
嘻``我系花心大籮卜^v^
|