今朝返學....11點幾放左..唔見清兒..之後等tim記呀洛果d..之後返左屋企..玩左一陣電腦..換衫..搵tim記..之後佢去京拿搵呀洛..之後佢地食野..吹水..之後見到呀杰..之後去左no場..之後去左新機鋪..一陣..比人趕..之後去左元天..之後呀洛同深b走左..之後我,TIM記,呀晉,呀杰落左京拿..玩fly車..勁好玩,,成日撞..之後係京拿到坐左陣..到左5點幾就搭車返左屋企..
係京拿好那好玩..