哼.\/. 受不了.."" 在家中對著四面牆,,有什麼可以做?
很無聊喔!!" 所以我背棄了自己對他的承諾..開了電腦`
13.06.2007* WEDNESDAY..__
今日返學又係同老公=]'
考HISTORY+PUTONGHUA..-*
我諗我諗我諗..我....HISTORY會FAILED"
除MC+填充外完全唔識 -V- 想點牙..?'
放學; 芬姐叫留低"好想同老公1齊走"
本來老公話留埋我" 點知比細仔拉走左...哼哼哼`
係404都唔知做乜春野" 又冇TIPS喎-V- 無奈"
12點同欣欣走人''1齊返屋企` >/\< 又落雨..
8點"* 老公返屋企打左比我..傾左幾分鐘收線"
佢叫我溫MATHS..咁咪去溫囉"" 幾聽話!?
12點半先訓牙.. 超極眼訓囉"" -V-
14.06.2007* THURSDAY..__
今日返學又係同老公1齊牙/\/\*連續4日'
又落雨.\/. 好討厭` 老公冇帶遮...1齊遮*
比左本MATHS書老公溫` 自己就得張方程式單行紙-V-
考MATHS" 好易..但..收卷之後先發現自己將tan當左sin囉`
唉..咁就冇左10分"" 對自己越黎越冇信心..*
小息溫I.T. ' 睇左幾頁冇心機溫* 最後冇溫到..
考I.T.果陣唔識囉" 搞乜野牙.\/. ((仲學人選修電腦..讀屎片咩!?))
放學`老公又去細仔屋企.. ' 妖`又要我自己1個"
同牙哥+牙年1齊行.. 牙哥拎左我把遮黎整牙年..
點知牙年整返牙哥果陣整埋我囉"成身濕晒` F*** //
之後牙年跑跑跑.. 牙賓叫狗,,越叫越走....''
諗住同牙哥去食野.. 點知唔知食乜好;]' 玩左陣閃人`
搭地鐵返樂富.." 見到餘額$244..@0@" 自動增值!?
之前牙爸比左$200 + 大家姐比左$300 我入八達通..
我明明冇入架-3- 無啦啦自動增值GE? 哈哈` $500穩袋入袋..呵*
返到屋企坐左陣"" 唉..__ 2點半*老公打黎..逼我溫書"
我話今晚先溫又唔比"要而家即刻溫.. 唔溫就唔要我..
(( 而家諗返起覺得好燥.. 咁撚叻咪唔好要囉..
叫我即刻溫..自己咪又係唔溫.." 咁我溫黎做乜?*
佢自己都唔著緊自己D成績啦,,咁著緊我考唔考到30名做乜?
我考唔到全級30名內佢又話唔要我喎.. 唉`唔想要唔好要..
同我1齊好難為佢咩"" 成日開口埋口都係果幾句.. * ))
最後都係偷懶..睇左幾頁就冇再睇落去.. 冇心機"
睇老公XANGA" 佢話聽日去陽光打機` F*** //
心情真係唔係幾好..聽日咩日子牙.\/. 唉..乜都心淡晒`
聽日又話陪我返學喎.. 唔通.....
連續5日陪我返學GE代價就係連續5日唔陪我返屋企..??
唔陪我唔緊要牙><" 聽日咩日子牙!? 咁都唔記得..
好唔開心!! 仲有喎,,你自己親口講考完試先去打機架..
唔係我逼你架"" 你大條道理咁係XANGA話你聽日去陽光..
我真係冇野好講囉... 咁我聽你講去溫書有咩用??
唔好以為我唔鬧你,, 唔嬲你.. 你就以為我唔會唔開心先得架"過份
都唔知自己做乜差野囉 `.. 無啦啦咁燥"好似想殺人咁..
晏晝果陣都唔係咁架..唉` 唔鍾意落雨牙" 好討厭落雨..