kiko5456
暱稱: ×|!\kiko ·· *
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MY MESSAGE`
'`雖然當天的你離開了我.." 但最後卻回來我的身邊`` 我會比之前更愛你..更珍惜你* 不會再讓你離棄我=]

2007 年 6 月 14 日  星期四 晴天

**I'm S0 SAd' >/\<

哼.\/.  受不了.."" 在家中對著四面牆,,有什麼可以做?

很無聊喔!!" 所以我背棄了自己對他的承諾..開了電腦`

 

13.06.2007* WEDNESDAY..__

 

今日返學又係同老公=]'

考HISTORY+PUTONGHUA..-*

我諗我諗我諗..我....HISTORY會FAILED"

除MC+填充外完全唔識 -V- 想點牙..?'

放學; 芬姐叫留低"好想同老公1齊走"

本來老公話留埋我" 點知比細仔拉走左...哼哼哼`

係404都唔知做乜春野" 又冇TIPS喎-V- 無奈"

12點同欣欣走人''1齊返屋企` >/\< 又落雨..

8點"*  老公返屋企打左比我..傾左幾分鐘收線"

佢叫我溫MATHS..咁咪去溫囉"" 幾聽話!?

12點半先訓牙..  超極眼訓囉"" -V-

 

14.06.2007* THURSDAY..__

 

今日返學又係同老公1齊牙/\/\*連續4日'

又落雨.\/. 好討厭` 老公冇帶遮...1齊遮*

比左本MATHS書老公溫` 自己就得張方程式單行紙-V-

考MATHS" 好易..但..收卷之後先發現自己將tan當左sin囉`   

唉..咁就冇左10分"" 對自己越黎越冇信心..*

小息溫I.T. ' 睇左幾頁冇心機溫* 最後冇溫到..

考I.T.果陣唔識囉" 搞乜野牙.\/. ((仲學人選修電腦..讀屎片咩!?))

放學`老公又去細仔屋企.. '      妖`又要我自己1個"

同牙哥+牙年1齊行.. 牙哥拎左我把遮黎整牙年..

點知牙年整返牙哥果陣整埋我囉"成身濕晒`          F*** //

之後牙年跑跑跑.. 牙賓叫狗,,越叫越走....''  

諗住同牙哥去食野.. 點知唔知食乜好;]' 玩左陣閃人`

搭地鐵返樂富.." 見到餘額$244..@0@" 自動增值!?

之前牙爸比左$200 + 大家姐比左$300 我入八達通..

我明明冇入架-3- 無啦啦自動增值GE? 哈哈` $500穩袋入袋..呵*

返到屋企坐左陣"" 唉..__ 2點半*老公打黎..逼我溫書"

我話今晚先溫又唔比"要而家即刻溫.. 唔溫就唔要我..

((  而家諗返起覺得好燥.. 咁撚叻咪唔好要囉..

叫我即刻溫..自己咪又係唔溫.."  咁我溫黎做乜?*

佢自己都唔著緊自己D成績啦,,咁著緊我考唔考到30名做乜?

我考唔到全級30名內佢又話唔要我喎..  唉`唔想要唔好要..

同我1齊好難為佢咩"" 成日開口埋口都係果幾句.. * ))

最後都係偷懶..睇左幾頁就冇再睇落去.. 冇心機"

睇老公XANGA" 佢話聽日去陽光打機` F*** //

心情真係唔係幾好..聽日咩日子牙.\/. 唉..乜都心淡晒`

聽日又話陪我返學喎..         唔通.....

連續5日陪我返學GE代價就係連續5日唔陪我返屋企..??

唔陪我唔緊要牙><" 聽日咩日子牙!? 咁都唔記得..

好唔開心!! 仲有喎,,你自己親口講考完試先去打機架..

唔係我逼你架"" 你大條道理咁係XANGA話你聽日去陽光..

我真係冇野好講囉...  咁我聽你講去溫書有咩用??

唔好以為我唔鬧你,, 唔嬲你.. 你就以為我唔會唔開心先得架"過份

 

 

都唔知自己做乜差野囉    `.. 無啦啦咁燥"好似想殺人咁..

晏晝果陣都唔係咁架..唉`  唔鍾意落雨牙" 好討厭落雨..

 

  刊登時間︰2007-06-14 06:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   :i a*

 

`