MaGGiE家姐"HaPPy BiRTHDaY`
愛你第239日_______; 同你重新開始第89日""


我的平凡日記...
有著你多優美**。'
每篇來劃滿你色彩...*'];
話說..尋晚成家人入左家姐度食晚"晏晝同2家姐係屋企玩NDS"
老公打黎傾左1陣`之後姐夫同3家姐黎左..我同2家姐坐姐夫車車"
我跟2大家姐去左街市買野`2家姐比左$200我..叫我負責比錢"
最後用剩$8.5..去買芝士腸" 岩岩好$8.5`老闆娘收我$8.. /\/\"慳左5毫子
買齊野去家姐屋企.." 玩狗-3- 隻狗見到我好似癲左咁" 係咁攬住我隻手..
隻狗剪左毛冇幾耐..好醜樣牙/.\' 不過好可愛xDD" D人黎晒就開餐`
開冷氣打邊爐""正... 人物有"我+牙媽+牙爸+4位家姐+姐夫+2位未來姐夫`
TOTAL"10個人.. 人多勢眾" 唔驚比人恰..哈`食完睇碟..[又係家姐結婚隻碟]'
睇到1半食蛋糕"好味>V< 可能太耐冇食過生日蛋糕掛..我鍾意食D CREAM /\/\*
12點..各散各.." 坐DADDY架車車返屋企..1點先訓`眼訓..zZzZZZz








今日同老公約左1齊返學"準時地去到地鐵站,,不過見唔到老公蹤影*
打電話比佢又冇人聽喎-V- 以為佢唔記得左自己約左我返學..""
有D想放棄... 但又唔服氣... 想走但最後都冇走到..最後見到老公/\/\*
1邊行1邊拎住本化學書睇.. 老公叫我小心仆親-3- 冇計啦`我咁"論盡"..
平時1條漫漫長路... 今日係老公陪同之下..竟然變得短小..>3<
考CHEM" 唔識-00- 冇左12分` 考ISS" SOS好易`地理OK易`ECON唔識-3-
放學...老公遺棄我-0- 自己1個返屋企.."" 牙哥又係度好似尋日咁煽風點火`嬲
返屋企行果條路..好長"" 1邊行1邊諗我應唔應該嬲牙哥!..應該!?"唔應該!?"
冇錯..我唔鍾意佢成日呃我..以為自己講下笑我唔會嬲"" 事實上我係小器..
我又唔鍾意佢係度煽風點火.."" 咁又可以點!?"" 佢GE本性係咁架啦..
我嬲佢.佢會改咩!? 況且都剩返1個月GE時間都冇就結束FORM3"""
唔想再係學期尾先同你嗌交..* 所以無論我幾想嬲你都好..我都唔會嬲`
至於老公方面..好想嬲佢"但唔捨得嬲" 知道佢1返到屋企就即刻打電話比我..
我覺得好開心.." 所以我冇理佢係咪背棄諾言" 只想老公開心..
同老公傾左半個鐘" 無論點都好啦..我都唔會放棄..唔會唔愛你架""
當天下樹林倒地..身處最壞境地..
但我都不會離開你...只會著緊你'`
只想愛你____*))
當我和你走在1起就已經決定,,
不看不聽不問也不會放棄...!!'+




盲目有多壞!? 後果不想去猜...
如若要抵賴...賴我未曾長大!!];


THX FOR YOUR CARD" WANDY..




THE END...