kiko5456
暱稱: ×|!\kiko ·· *
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MY MESSAGE`
'`雖然當天的你離開了我.." 但最後卻回來我的身邊`` 我會比之前更愛你..更珍惜你* 不會再讓你離棄我=]

2007 年 6 月 11 日  星期一 晴天

**尋晚+今日"

MaGGiE家姐"HaPPy BiRTHDaY`

 

愛你第239日_______; 同你重新開始第89日""

我的平凡日記...

有著你多優美**。'

每篇來劃滿你色彩...*'];

話說..尋晚成家人入左家姐度食晚"晏晝同2家姐係屋企玩NDS"

老公打黎傾左1陣`之後姐夫同3家姐黎左..我同2家姐坐姐夫車車"

我跟2大家姐去左街市買野`2家姐比左$200我..叫我負責比錢"

最後用剩$8.5..去買芝士腸" 岩岩好$8.5`老闆娘收我$8.. /\/\"慳左5毫子

買齊野去家姐屋企.." 玩狗-3- 隻狗見到我好似癲左咁" 係咁攬住我隻手..

隻狗剪左毛冇幾耐..好醜樣牙/.\' 不過好可愛xDD"  D人黎晒就開餐`

開冷氣打邊爐""正...  人物有"我+牙媽+牙爸+4位家姐+姐夫+2位未來姐夫`

TOTAL"10個人.. 人多勢眾" 唔驚比人恰..哈`食完睇碟..[又係家姐結婚隻碟]'

睇到1半食蛋糕"好味>V< 可能太耐冇食過生日蛋糕掛..我鍾意食D CREAM /\/\*

12點..各散各.." 坐DADDY架車車返屋企..1點先訓`眼訓..zZzZZZz


     


 

今日同老公約左1齊返學"準時地去到地鐵站,,不過見唔到老公蹤影*

打電話比佢又冇人聽喎-V- 以為佢唔記得左自己約左我返學..""

有D想放棄... 但又唔服氣... 想走但最後都冇走到..最後見到老公/\/\*

1邊行1邊拎住本化學書睇.. 老公叫我小心仆親-3- 冇計啦`我咁"論盡"..

平時1條漫漫長路... 今日係老公陪同之下..竟然變得短小..>3<

考CHEM" 唔識-00- 冇左12分` 考ISS" SOS好易`地理OK易`ECON唔識-3-

放學...老公遺棄我-0- 自己1個返屋企.."" 牙哥又係度好似尋日咁煽風點火`嬲

返屋企行果條路..好長"" 1邊行1邊諗我應唔應該嬲牙哥!..應該!?"唔應該!?"

冇錯..我唔鍾意佢成日呃我..以為自己講下笑我唔會嬲"" 事實上我係小器..

我又唔鍾意佢係度煽風點火.."" 咁又可以點!?"" 佢GE本性係咁架啦..

我嬲佢.佢會改咩!? 況且都剩返1個月GE時間都冇就結束FORM3"""

唔想再係學期尾先同你嗌交..*     所以無論我幾想嬲你都好..我都唔會嬲`

至於老公方面..好想嬲佢"但唔捨得嬲" 知道佢1返到屋企就即刻打電話比我..

我覺得好開心.." 所以我冇理佢係咪背棄諾言" 只想老公開心..

同老公傾左半個鐘"   無論點都好啦..我都唔會放棄..唔會唔愛你架""

 

當天下樹林倒地..身處最壞境地..

但我都不會離開你...只會著緊你'`

只想愛你____*))

當我和你走在1起就已經決定,,

不看不聽不問也不會放棄...!!'+

1

盲目有多壞!? 後果不想去猜...

如若要抵賴...賴我未曾長大!!];

 

THX FOR YOUR CARD" WANDY..


 

THE END...

  刊登時間︰2007-06-11 04:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   :i a*

 

`