如有密碼*會是手提號碼 / 屋企地址 *}

   

                                                                                                                    

[♥] 愛一個人 [♥]
要了解 也要開解
要道歉 也要道謝
要認錯 也要改錯
要體貼 也要體諒
是接受 而不是忍受
是寬容 而不是縱容
是支持 而不是支配
是慰問 而不是質問
是傾訴 而不是控訴
是難忘 而不是遺忘
是彼此交流 而不是凡事交代
是為對方默默祈求 而不是諸多要求
可以浪漫 但不要浪費
可以隨時牽手 但不要隨便分手
不愛了 只有懷念 不會懷恨

 

 

 


[] 
如 果 這 樣 悲 觀 的 我   要 多 久 先 可 以
選 擇 開 花 結 果 [?!]

2007 年 8 月 17 日  星期五 * { 晴天 }

愛.自私一點又何妨

2007.08.17*

♥-021*

琴日同.. 01傾左陣電話!
傾 .. 我同老公d野!
真係.. 差d喊左出黎 *
收左線之後同老公傾電話 !!
同老公講番出黎.."
眼淚係咁流  ...
[其實.. 我覺得可能你對D女仔太好了..
我就忍唔住 .. 想講好幾次 .. 都講唔到.. ]
我是否太自私 ?......

(閱讀全文)

     - [ END ] -

 - 無 論 遇 到 甚 麼 事 情...
 - 只 要 你 在 我 身 邊,,已 經 足 夠 `
 - 現 在 愛 你..永 遠 也 會 愛 你 !
 - 'BABE I LOVE YOU -*

出 爐 時 間︰2007-08-19 07:56 PM

"入 屋 叫 人`入 廟 拜 神`"入 人 板板 當 然 要 留 Cm吧!
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

.  抱著期待的心情等待著某個日子的來臨 你也是嗎 {?!}

 

 

 

 

 

 

kiko6012 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]