我現在很害怕留班,可是新世代的年輕人可能情願留班,也不願升學或就業。
↑這是什麼的道理-__-"?
雖然考試卷未派,但係都估到啲成績都唔方好得去邊-,-我金次留唔留班都係靠呢次架啦...如果金次啲成績都係同上學期咁或者只是有小小進步,我將會死得好慘~慘慘..我就會死左去算ByeBye:-*
好想天日快啲派卷喔喔喔喔喔喔喔喔喔喔喔喔喔!!!!!!! 但係右唔想知個分
係喎~~天日我部相機終於都回歸凌家了了了(佢會還-_-?)
拜得神多自有神庇佑,,拜神先xdd