呀哥做完手術無是la
真係公喜拒呀
聼日要番學啦
右要早起身
好多野做...唉.////
今日呀哥真係要接受
一個重大既考驗
已經係醫院
唔知拒點呢
希望拒無是啦
今日出沙田
kaki拎番d野俾我
我叫左幾個fd出黎打排球
之後我地去mk買野
禁岩見到一個好似呀哥既物體
原來真係得得呀
傾左一陣
之後我地就走lu
得得岩岩同我講
話拒30號要做手術
成功率唔高
我都好唔開心
唔知講咩好
只係希望拒無是啦!!
得得:呀哥你一定要撐落去
我同chr!sty等梗你
出黎同我地出街玩稼
我今日都開始要戴眼鏡...好唔慣呀
今朝晨禁早俾人嘈(7點30min)
起身上深圳
3日都訓唔夠12個鍾
真係好攰lo
飲完茶就去lee呀媽度
之後一齊玩電腦__睇小說__聼歌__睇碟......
下次去先碌齡
食完飯就番hk lu