| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 26 日 星期六  |
| ×。夏水禮。+海洋公園 |
分類: 未分類 |
今日有5fd一齊去海洋公園
我地坐吊車上山玩幾樣野
1.過山車__我同chr!sty最大聲
過山車我真忍唔住..叫到停唔到lo
我俾得得笑..chr!sty俾lee笑..
2.跳樓機__christy唔咁玩
得我地4個玩跳樓機..都唔係好激姐
3.海盜船__我同chr!sty右係最大聲
得得無啦啦企起身..赫親我
4.滑浪飛船__呢個幾好玩
之後我地坐吊車落山
最好玩都係×。夏水禮。+
全身濕透..7點幾搭巴士番
坐係度右凍..右濕..右攰
番到沙田再去lee fd(龜龜)屋企玩
係勁嘈....傻左呀///
|
2006 年 8 月 25 日 星期五  |
打排球  |
分類: 未分類 |
今朝同chr!sty一齊練琴
得得呀哥call我地話出梗黎
KAKI出黎拎野
跟住lee打俾我話出黎--拒都有個fd都黎
我地一齊去博洛亭打排球////
之後去影貼紙相
再去c!ty super.....走黎走去..哈
之後呀媽打黎話下個月搬屋wor..
真係好呀/////
之後我同lee一齊番去拒屋企
拒叫左個fd黎打雀
食完野一齊打排球
10點幾就打完lu//// |
2006 年 8 月 24 日 星期四  |
| 。+食壽C﹏×°ˇ |
分類: 未分類 |
今日同幾個fd
去左西9食壽C
我食左十碟到啦
食到想嘔..........
破唔到ella既紀錄
識左個個樣幾似
死亡筆記主角<L>
之後我地去左網吧
打hp咋...我右係開唔到msn |
2006 年 8 月 22 日 星期二  |
| 就快要戴眼鏡 |
分類: 未分類 |
今日去左驗眼
驗到125度
要佩眼鏡
都唔知
粗匡定幼匡好
好煩呀 |
2006 年 8 月 21 日 星期一  |
| 俾人玩電話 |
分類: 未分類 |
今日唔知邊個玩電話
真係超無聊打黎就cut
有咩咪講lo
使唔使咁玩呀
禁無品
玩電話因住呀
乞人憎 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|