今日晚上九點半,我食完晚飯.坐係自己張床上,我突然唸到自己由係4c班變到一無所有 (無哂朋友) ,要落難到最差果班---5D班.當我最唔開心的時候,我認識左軒仔.就係咁,我識得越黎越多的朋友.朋友列表如下:軒仔、哲仔、Roy哥、雅文、鄧嘉、勝哥、負碌、陳蜜蜂、柏少、冬菇豪……多到數唔哂=.=".總之,除左黃全雄、蔡堯賓、江樹庭、黃美婷同林浚榮,其他人都係我好朋友.
好啦,夠鐘啦,我要訓教.Bye Bye~