我已經好耐無打brog啦!!今日因為無聊所以又打番~
今日我放學的時候,行過小學,然後再行番以前小學放學條路,突然唸起以前同丘黎哲一齊開開心心咁放學,一齊去7仔食野,一齊去玩,真係好開心.但係e家,只係得番我一個,我係心唸:估唔到兩年友情,咁快就............
唉~真係好唔開心