唔知==
唔清楚=.=
killuaX
暱稱: 日番谷乂冰輪丸
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
同你博過\___/
...飲大o左
=.='
第一次打日誌=..=''...
文章分類
全部 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 9
今日人氣: 0
累積人氣: 154
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 8 日  星期一   晴天


第一次打日誌=..='' 呆滯 分類: 未分類

好開心考完會考/\  .  /\..好傷心冇岩自己既兼職/ . \(當然係人工高又唔駛做)=.=..哈哈..希望將會搵到吧..如果有既出糧就請你地食野@0@"

跟住啦..就玩ONLINE GAME--彩虹島ONLINE..幾得意既Game,玩玩下而加都58lv..先發覺自己玩既角色唔勁=...=''(唸緊轉玩槍),本身我係劍士,最衰果陣見把催山劍型,就咁轉左去玩雙手劍=....=''

跟住記得果晚,我打緊醜八怪(個人認為幾得意),就遇到2個弓(跟住我就組埋佢地)..就咁識左2個可愛既醜八怪..1個屈左我做老婆,1個係咁對我爆粗=ooooo=..

哈哈,你地2個醜八怪考試加油la..考得好就請你地食o野






訪客留言 (返回 killuaX 的日誌)


killuaX 於 2009-07-26 12:29 PM 發表:
= . =..乜你地見過我著裙仔咩\___/..憑乜野話我係女既=. ='
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siu_mandy 於 2009-07-24 05:54 PM 發表:
你邊日吾系女仔=3=`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



killuaX 於 2009-06-14 07:19 PM 發表:
........我醜但我很溫柔=.....="..我係女o既=..=''?..你癡左線ar?- -'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siu_mandy 於 2009-06-13 10:19 PM 發表:
你先系`醜八怪v___v!`
吼`
超吾中意人地扮可愛v33v`
穎鬼有屈你做老婆阿`
你不嬲都系女黎v___v;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wing00nana 於 2009-06-13 12:25 AM 發表:
衰婆- 3 -
我係醜八怪./.\
(咬你)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你誤會左la= =''..係可愛o既..@o@"
Posted at 2009-06-13 12:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]