| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 15 日 星期五  |
| 2006-09-15 |
分類: 未分類 |
嘩..........今日係學校真充實!
我午飯完咗ge時後!
去1E班巡!
D中一好鬼鍾意埃係牆到排隊!
跟住我就係後面,
張佢地係牆到分開!
我行到一個肥仔時,佢唔知係我!
我推推佢,
佢係到勁大聲妖我!
個死肥仔真係嬲打呀!
今日活動週時,
去咗管樂班,
本身我會要吹碩士風,
好彩碩士風得一支,
而有三個人吹,
阿sir就比我去吹長笛,
我夢未以求ge長笛終於可以學喇!
|
|
|
牙豆POEY 於 2007-01-08 08:01 PM 發表:
|
|
|
蘇微 於 2006-10-08 07:50 PM 發表:
|
|
|
kim 於 2006-10-08 08:47 AM 發表:
|
|
|
你 想 講 咩 牙 -0-"
你 又 知 我 係 冰 個 ?! >W<
|
|
|
**蘇微** 於 2006-09-27 08:05 PM 發表:
|
|
|
**蘇微** 於 2006-09-27 08:04 PM 發表:
|
|
|
喂喂..我係1C姓李果個哇 -3-
我探你嫁係泥.. ~ >V<
|
|
|
kim 於 2006-09-26 07:17 PM 發表:
|
|
|
Lizzy 於 2006-09-24 10:45 PM 發表:
|
|