e+日都冇打qooza 係因為掛著睇火影所以都冇打到
ya 星期一就唔使見到小李啦 我地個中文老師番左來
不過唔知佢地班同學唔舍會唔會作反呢 有d擔心噢~
不過最緊要唔使就見到小李
十分之慘!!我既底(操行)一向好好~ 不過昨日係中文堂睡睡下俾人用個紙球爆頭
跟著好激氣用個紙球爆番條粉皮個頭跟著俾個小李記左名
之後佢又call訓導 跟著5~8個俾訓導 (的)左落下我都有份真係十分之p街
我個底就係考試前花左唉