| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 9 日 星期五  |
9磅b..  |
分類: 未分類 |
我生左啦..
1月6號出世..
bb重9磅1安士..
所以我係難產..
要用野吸佢出黎..
話說1月5號既下就4點幾..
我就覺得肚痛..
咁我就去左山頂睇e生..
佢話我子宮未開..
但問我幾耐痛一次,,
我話5分鐘痛一次..
咁佢就叫我住院..
我訓左一晚..
我係咁嘔..
佢就幫我吊鹽水..
戈時我都5係覺得好痛..
跟住到朝早醫生黎檢查..
佢話我子宮已經開到7度..
咁就幫我穿羊水..
跟住我都5係覺得好痛..
大約到左10點幾..
我先開始覺得痛..
係痛一陣停一陣咁..
11點度已經開到10度..
即係已經可以生得啦..
咁佢就叫我用力生..
但我5識用力..
bb又太大個..
所以最後佢都係要用真空吸引器吸佢出黎..
之後就要連針..
生完戈日我都痛到5想落床..
因為連針個位好痛..
今日我同bb都出左院啦..
佢個鼻個窿同我一樣都係三角形架..
成日喊到面都紅晒,.,
等我遲d再放bb既相上網..
|
2008 年 12 月 29 日 星期一  |
今天心情很不好..  |
分類: 未分類 |
今日9點鐘就起身..
陪媽咪去攞細佬既葡國認別證..
雖然尋晚我都係差5多成5點先訓得著..
但係今日起身之後都5係太眼訓..
一路上我仲因為bb好肚餓..
所以我買左個飽食..
之後同麻麻爺爺佢地一齊去聚龍軒飲茶..
聽到爹d話澳門元旦會得11度..
咁我要生戈時咪好凍..哭!!
之後去左竹林寺拜神..
順便問佢改名的事..
但廟祝說等bb出世之後..
根據佢出世既時間再改名..
前日去余榮記食飯..
見到碧欣bb女張相..
都好可愛架..
碧欣仲叫我行多d tim..
她生完後瘦得很快..
真羨慕~!
|
2008 年 12 月 27 日 星期六  |
陣痛..  |
分類: 未分類 |
昨天肚子又是一陣陣的痛..
於是係零晨一點幾..
媽媽就同我上左山頂..
檢查一論之後..
結果佢話我子宮未開..
即係仲未生得住..
佢叫我再持續痛既話就要番去再檢查..
還有兩星期就到預產期了..
相信bb也很快要出世了..
預產期前兩星期..
肚子都會有持續的陣痛..
轉身也特別困難..
尋晚遇到一個孕婦..
她已經出血了..
子宮開了2度
她的預產期比我早了5天..
看來今日就已經生了..
希望她和bb都能健健康康~@!
|
2008 年 12 月 25 日 星期四  |
聖誕節..  |
分類: 未分類 |
寶寶~
祝你聖誕節快樂~! |
2008 年 12 月 24 日 星期三  |
平安夜..  |
分類: 未分類 |
今年的平安夜好特別..
第1年留係屋企自己過..
祝各位平安夜玩得開開心心~!! |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 74 | »
|