*.小公主**
kimbeleong
暱稱: *.小公主**  
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
..
><
聚龍吃飯
><
文章分類
全部 (370)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 370
留言總數: 261
今日人氣: 9
累積人氣: 15326
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 9 日  星期五   晴天


9磅b.. 滿足 分類: 未分類

我生左啦..

1月6號出世..

bb重9磅1安士..

所以我係難產..

要用野吸佢出黎..

話說1月5號既下就4點幾..

我就覺得肚痛..

咁我就去左山頂睇e生..

佢話我子宮未開..

但問我幾耐痛一次,,

我話5分鐘痛一次..

咁佢就叫我住院..

我訓左一晚..

我係咁嘔..

佢就幫我吊鹽水..

戈時我都5係覺得好痛..

跟住到朝早醫生黎檢查..

佢話我子宮已經開到7度..

咁就幫我穿羊水..

跟住我都5係覺得好痛..

大約到左10點幾..

我先開始覺得痛..

係痛一陣停一陣咁..

11點度已經開到10度..

即係已經可以生得啦..

咁佢就叫我用力生..

但我5識用力..

bb又太大個..

所以最後佢都係要用真空吸引器吸佢出黎..

之後就要連針..

生完戈日我都痛到5想落床..

因為連針個位好痛..

今日我同bb都出左院啦..

佢個鼻個窿同我一樣都係三角形架..

成日喊到面都紅晒,.,

等我遲d再放bb既相上網..

 

 

 

 



2008 年 12 月 29 日  星期一   雨天


今天心情很不好.. 不安 分類: 未分類

今日9點鐘就起身..

陪媽咪去攞細佬既葡國認別證..

雖然尋晚我都係差5多成5點先訓得著..

但係今日起身之後都5係太眼訓..

一路上我仲因為bb好肚餓..

所以我買左個飽食..

之後同麻麻爺爺佢地一齊去聚龍軒飲茶..

聽到爹d話澳門元旦會得11度..

咁我要生戈時咪好凍..哭!!

之後去左竹林寺拜神..

順便問佢改名的事..

但廟祝說等bb出世之後..

根據佢出世既時間再改名..

前日去余榮記食飯..

見到碧欣bb女張相..

都好可愛架..

碧欣仲叫我行多d  tim..

她生完後瘦得很快..

真羨慕~!

 

 

 



2008 年 12 月 27 日  星期六   晴天


陣痛.. 滿足 分類: 未分類

昨天肚子又是一陣陣的痛..

於是係零晨一點幾..

媽媽就同我上左山頂..

檢查一論之後..

結果佢話我子宮未開..

即係仲未生得住..

佢叫我再持續痛既話就要番去再檢查..

還有兩星期就到預產期了..

相信bb也很快要出世了..

預產期前兩星期..

肚子都會有持續的陣痛..

轉身也特別困難..

 

尋晚遇到一個孕婦..

她已經出血了..

子宮開了2度

她的預產期比我早了5天..

看來今日就已經生了..

希望她和bb都能健健康康~@!

 



2008 年 12 月 25 日  星期四   晴天


聖誕節.. 滿足 分類: 未分類

寶寶~

祝你聖誕節快樂~!



2008 年 12 月 24 日  星期三   晴天


平安夜.. 滿足 分類: 未分類

 

今年的平安夜好特別..

第1年留係屋企自己過..

祝各位平安夜玩得開開心心~!!