| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 10 日 星期一  |
真糟糕..  |
分類: 未分類 |
唉唷~我的天啊..
我又做了些不該做的事情..
有些人..
你對他沒感覺就是沒感覺..
再怎麼親密你也是不會對他產生感情..
|
2008 年 3 月 3 日 星期一  |
打麻雀..  |
分類: 未分類 |
尋日去細佬個朋友屋企度同佢地打麻雀..
雖然全部都是比我細的小朋友..
哈哈~
但他們全部都好好玩架..
不過尋晚趕5切番黎上網..
見5到佢..
哭..
不過我尋晚發夢竟然真係見到佢..
夢見佢竟然真係有一種好幸福的感覺..
可是我知道..
他很快就要離開了..
>< |
2008 年 2 月 29 日 星期五  |
給小莉的說話..  |
分類: 未分類 |
係呢個世界上..
可以搵到一個真心對你好的人..
係好難架..
如果遇到既話..
記住要好好珍惜呀.. |
2008 年 2 月 25 日 星期一  |
腳很痛..  |
分類: 未分類 |
今日覆左診..
結果..我不想再說了啦..
之後很頭痛..
想番屋企訓..
點知訓5著..
本身打比caca..
諗住叫佢陪我去買野..
但佢要出門口啦..
之後打比易拎..
好彩佢番今晚12點..
之後去左雀仔園行"暈"幾條街..
去搵戈隻藥膏..
本來以為只係泰國先有得買..
點知都係澳門既泰國店比我搵到..
但係我就行到隻腳就斷咁滯~哭..!!
睇黎我都要買番枝黎比自己茶下..haha!!
之後行番屋企戈時..
易拎係super-x買左條波褲..
佢話要黎訓覺穿架~..無言~!!><
thx易拎..
番夜都要陪我行街..
辛苦你了~~! |
唉~唷..  |
分類: 未分類 |
今天就要去覆診了啦..
不知道會怎麼樣..
從昨天起床開始就一直頭痛著..
仲要嘔..
夜晚又一直肚痛..
搞到我訓下醒下咁..
caca~
謝謝你昨晚的msg..
是~我會加油的..! |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 74 | »
|