我覺得我係一個5識講野既人..
所以我經常會post歌上黎..
post上黎既每首歌都代表我既心情..
有好多人為左某d原因而5理自己既屋企人..
其實係一件好愚蠢既事..
試問呢個世界上有邊個會比你屋企人對你更好呢?
我覺得媽媽係最偉大既人..
她懷胎十月..
承受十級的痛苦..
把你帶來這個世上..
以後還要供書教學..
照顧你的所有..
係呢度我想將以下呢隻歌送比我最愛的爹d媽咪..
家 兩代似不想多對話
孩兒最怕 嘮叨爸爸 吟噚媽媽
卻慶幸活得不太差
對雙親 又可放任下
人攰了 那管一切產生的變化
悠然地置身這個家
名和利 亦可以淡化
就算泰山崩開了 仍未覺可怕
*每天 爸爸媽媽在家總會念掛
時時和孩兒 訴說真與假
記住記住吃虧只好去算吧 你聽到嗎
說聲 爸爸媽媽內心不要念掛
在孩兒童年時 你已天天轟炸
想到就怕 以後犯錯 請打我十下*
家 會讓我安心的放下
旁人笑我 毫無出色 仍能歸家
悠然地置身這個家
名和利 亦可以淡化
就算泰山崩開了 仍未覺可怕
REPEAT*
我最愛怕醜的爸爸
你要愛錫媽媽 知道嗎
外面都不可怕 孩兒能招架
我知 爸爸媽媽在家總會害怕
孩兒成才時 放棄這個家
怕又怕在某天這出嫁女兒 不想歸家
說聲 爸爸媽媽內心不要害怕
在孩兒回來時 即使風光身價
不會忘記 倆老在家 只等我念掛
|