*.小公主**
kimbeleong
暱稱: *.小公主**  
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
..
><
聚龍吃飯
><
文章分類
全部 (370)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 370
留言總數: 261
今日人氣: 19
累積人氣: 15336
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 20 日  星期一   晴天


從開始到現在.. 滿足 分類: 未分類

如果這最后的結局 為何我還忘不了你
時間改變了我們告別了單純
如果重逢也無法繼續 失去才算是永恆
懲罰我的認真 是我太過天真

難道我就這樣過我的一生
我的吻 注定吻不到最愛的人
為你等 從一開始盼到現在
也同樣落的不可能∼

難道愛情可以轉交給別人
但命運 注定留不住我愛的人
我不能我怎么會愿意承認
你是我不該愛的人

如果再見是為了再分 失去才算是永恆
一次新的記憶 為何還要再生

難道我就這樣過我的一生
我的吻 注定吻不到最愛的人
為你等 從一開始盼到現在
也同樣落的不可能∼

難道愛情可以轉交給別人
但命運 注定留不住我愛的人
我不能 我怎麼會願意承認
你是我不該愛的人

拿什麼作証 從未想過愛一個人
需要那麼殘忍 才証明愛的深

難道我就這樣過我的一生
我的吻 注定吻不到最愛的人
為你等 從一開始盼到現在
也同樣落的不可能∼

難道愛情可以轉交給別人
但命運 注定留不住我愛的人
我不能 我怎麼會愿願意承認
你是我愛錯了的人

 

星期6晚同華仔去唱k..

戈晚真係飲大左啦..

嘔到7彩..

尋晚又同cat姐去左ip..

不過4點幾就走左..

因為佢地好早已經醉晒啦

 

仲做左d5應該做既事..

見左d5應該見既人..

不過我覺得自己已經好幸福..

就算只有一日既時間..

我都已經好滿足..

多謝你..

 

唉..

估5到5夠一個月既時間..

我就變左一個明副其實既"蒲精"..

同以前5鍾意出去玩既我..

真係變左..

我發覺無飲醉戈時既我好堅強..

但係一飲醉左之後..

我好似變左另一個人..

個腦浮現左好多以前既野出黎..

 

前日聽人講

"我以前識既梁加欣5係咁架"

講得好岩..

我都好耐無搵番真正既自己啦..

連我自己都5認得自己啦..

 



2007 年 8 月 18 日  星期六   晴天


累死我.. 愉快 分類: 未分類

尋晚打牌打到3點幾..

諗住等到天光搵mimi吃早餐架..

點知我真係頂5順啦..

番左屋企訓..

 

又落大雨啦..

我突然間好5鍾意落雨..

因為落雨會令我諗起太多5開心既野..

不過5緊要啦

今晚有mimi陪我去唱k..

不過落咁大雨..

5知佢會5會黎tim..

 

前日再睇"單身部落.."

戈種感覺同安仔一齊睇既感覺5同..

可能是我太在意了..

 

如果我5出去蒲..

5出去飲酒..

你係咪會番黎我身邊..

繼續同我一齊..

其實答案我很清楚..

只是..

"以往任你傷害我 ..

拋不低是真心過.."



2007 年 8 月 17 日  星期五   晴天


恭喜阿玲... 滿足 分類: 未分類

前幾日打比阿玲..

佢去左大6..

5方便同我傾電話..

今日佢番到黎打番比我..

問佢個bb出左世未?

呵呵..

已經3個月大啦..

又係生女..

記得戈時阿玲仲話比我做bb既契媽tim..

bb叫黃泳兒..

過兩日我就可以去見bb啦..

安仔個老婆janice又生左個女..

阿鈴又生左個女..

睇見佢地咁幸福..

真係好羨慕..

 

b..

媽媽好掛住你..

 

在沒有了他的那一刻..

我同時亦失去了自己..



2007 年 8 月 14 日  星期二   晴天


好耐無見..健健 開心 分類: 未分類

今日本身約左mimi姐出大6..

但係佢突然間話5去..

then佢話想去狗埸對面戈間網吧上網..

佢屋企電腦壞左..

去到仲未見到mimi..

咁就打比阿藝..

我第1次見到佢穿警察既服裝..

穿左又真係令仔左好多wo..

之後陪佢等巴士..

送左佢上車之後就去網吧陪mimi上網..

 

之後本來諗住約埋chris同mimi一齊去打邊爐..

點知mimi呢個乖女話聽日要番工..

5肯陪我去..

但佢又話想食壽c,..

就同佢去佢屋企樓下戈1間買壽c食..

仲換左一個熊仔鎖匙扣比我tim..

好令令架..

連mimi都好鍾意

然後..

剩番我同chris兩個去打..

之後chris就去左搵佢d  fd打機..

我就番左屋企..

無耐健健就打比我..

約我去唱k..

嘩..

我真係好耐無見過佢啦..

 

之後我唱k戈1時聽到一個好消息..

就係安仔個老婆今晚生得啦..

仲要同安仔係同一日生日架..

真係有緣..

安仔同佢老豆又係同一日生日..

夾到爆a~

恭喜安仔老婆生左一個女..

呵呵

睇見你地咁開心...

安仔咁快又做老豆..

真係幸福..

 

唉..

又玩到而家先番屋企..

出面落住好大雨..

如果時間可以回到3月4號..

那麼.....

 

岩先打比細佬

諗住叫佢買早餐比我吃..

點知個死仔死都5肯買比我..

衰衰衰..

話比番錢佢..

佢都5肯..

好肚餓a我..

 

打比chris搵佢食野..

佢話要訓到8點..

打比mimi姐..

又仲未起身..

想打比kobe..

拎起個電話先記得..

佢番一陣7點

想陪都陪5到我食啦

 

哼..

激死人啦..

 

 



2007 年 8 月 10 日  星期五   晴天


希文.. 不安 分類: 未分類

尋晚12點幾同吉仔去左東星打邊爐..

食到3點//

之後繼續番屋企整埋電腦d野..

4點幾想訓戈時..

竟然訓5著..

就打比他..

點知他仍然係5聽我電話..

無論過左幾多時間都好..

我只係想聽番個原因..

 

無耐之後希文就打黎..

佢把聲好似係飲醉左..

之後佢叫我去搵佢..

去到見到佢..

摸到佢個頭好興..

我都5知佢飲咩酒..

飲到鬼死咁博命..

嘔左成晚仲係度嘔..

卒之佢就搞到朝早先有得sleep..

之後我幫佢執完間房..

就番屋企訓啦..

我走戈時佢都未醒..

佢仲要番今日下午3點..

叫佢請假又話5肯..

 

我5想見到希文搞成咁..

佢係我心目中係一個好天真的小孩子..

他的笑容是最最天真的..

沒想到..

離開了他一年..

他變得好厲害..

 

有些人我以為自己很愛很愛他..

但係再見面的時候..

我發現原來我對他的感覺已經變了..

已經是只是抱著祝福的心態..

 

"只想,你仍安好.."