*.小公主**
kimbeleong
暱稱: *.小公主**  
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
..
><
聚龍吃飯
><
文章分類
全部 (370)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 370
留言總數: 261
今日人氣: 20
累積人氣: 15337
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 5 日  星期日   晴天


2007-08-05 滿足 分類: 未分類

黑色幽默 周杰倫

難過 是因為悶了很久
是因為想了太多
是心理起了作用

你說 苦笑常常陪著你
在一起有點勉強
該不該現在休了我

不想太多 我想一定是我聽錯弄錯搞錯
拜託 我想是你的腦袋有問題

隨便說說 其實我早己經猜透看透不想多說
只是我怕眼淚撐不住

不懂 你的黑色幽默
想通 卻又再考倒我
說散 你想很久了吧?
我不想拆穿你

當作 是你開的玩笑
想通 卻又再考倒我
說散 你想很久了吧?
敗給你的黑色幽默
我的認真敗給黑色幽默



我.. 滿足 分類: 未分類

在這埸糾纏不清的關係中..

沒有人想令大家的友情有所改變..

為什麼會傷害到大家呢?

我才不想任何一個人受到傷害..

如果我的退出可以令所以事情都得到解脫~

我願意..

 

終於明白..

無論是做朋友,或是做情人..

要維持一種關係是需要信任..

感情是需要經歷很多波折才能長久的..

原來一段平平靜靜的愛情..

是連一些小小的風浪也經不起的..

 

係呢樹要同一個人講一聲"對不起"

因為我應承左你既野做5到..

對5住..



ip... 滿足 分類: 未分類

12點幾zero車左我去ip..

之後佢一直傾佢同佢條女d野..

問我應該點點點做好..

跟住我就扯左elva出去傾計..

同佢講左自己好多5開心既野..

雖然佢好同情我..

可能因為我地都係女人..

 

elva~其實我好羨慕你..

可以擁有一個內心這麼溫柔的人..

zero同我一樣~

試過自殺..

佢食左一樽藥..

我食左兩樽..

諗起都覺得搞笑..

我自殺戈日..

我番緊工..

我仲上網同佢講我要自殺..

跟住佢同我講..

食藥一定食5去架..

最多洗胃..

不過一定好痛苦..

戈時我偏偏5信..

食到自己而家個胃傷晒..

 

做完手術無幾耐..

仲要不停咁去蒲..

不停咁飲酒..

其實我知道..

我這是在傷害自己..

 

其實我都5明..

點解我一5開心就要出去蒲..

其實飲完酒..

我番到屋企會覺得頭暈暈咁..

好辛苦..

以前5飲得戈時仲慘..

嘔到7彩咁..

可能我覺得留係屋企聽歌既我只係識得喊...

咁不如出去搵多d人去陪我..

 

今晚係我有史以黎飲得最博命的一次..

而家番到屋企簡直想死..

個頭暈到訓5到..

 

mimi丫..

我岩先唱戈首"我們相愛六年"既時候..

我就即刻諗起你..

就算你5係我身邊..

我都會點唱呢首歌..

因為我覺得我唱緊呢首歌既時候..

感覺上你就係我身邊..

這種感覺好幸福..

令我知道我不是自己一個人的..

我尋晚問左你一個問題..

我話"你話我一腳搭兩船好5好?因為我5想再受到傷害.."

之後你答我..

咁樣會好辛苦..

但其實你知5知..

我根本5想一腳搭兩船..

因為我明白比人傷害既痛苦..

所以我5想將呢種傷害加到別人身上..

 

mimi豬..

現在的我很難再撐下去~

你明白嗎?



2007 年 8 月 4 日  星期六   晴天


無話再講.. 呆滯 分類: 未分類

頂..

我無野想講..

我5想再多作解釋..

解釋左都無用..

 

討厭比人屈的感覺..

我記得戈時同seven一齊..

我地分左手之後..

佢send左個msg去我細佬個電話度..

話我以前同佢去開房..

搞到我爹d媽咪都睇到..

鬧到我飛起..

我記得無論我點解釋..

佢地都5信我..

 

唉..

無奈..

d男人正仆街黎架..

 

無言..

 

算啦~

我5想再理你地d野啦..

第1次約我去唱k..

第2日就唱我有人追..

第2次約我去唱k..

就唱我同人搞野..

咁我晚晚去唱k..

咁我咪要晚晚都比人唱?

咁咪次次都要因為呢d野而嘈分手?

 

學哨牙仔咁講..

如果你係想分手咪搵個好d既借口囉..

特登作d野出黎同我講分手..

係咪傻架?

我地5細架啦..

想分手既話咪直接講一聲..

"我5鍾意你啦"

咁咪得囉..

 

我同你一齊5夠一個月..

你已經呢樣又5信我..

戈樣又5信我..

我一直都想做好d..

但你次次都嘈我..

我根本5係5滿意你..

只係我都好想有人相信我所做既野..

 

如果係因為呢件事而要分手..

我5服氣a~

 

如果係講一聲..

你5鍾意我啦..所以分手..

咁我地以後仲可以做到朋友..



醒覺.. 分類: 未分類

醒覺

曲: BC @宇宙大爆炸 + 張佳添 @宇宙大爆炸
詞: 黃敬佩 @宇宙大爆炸
編: Tim Ngoh For Big Jin Productions
監: the invisible men

原來童話不會再實現
情人無須一再為我諾言
明天你或我邊個走先

* 至怕到了今天先至發現
  共你對抗不到轉變
  途經每個動盪
  一身傷口亦難免

# 討厭嗎 天天對著我
   若平淡 完全無風浪
   但大世界 在拼命地忙
   每日快樂誰也渴望

你又何必迫我去醒覺
原來童話早已很無望
長期被愛很渺茫
你夠膽遺下我卻話對我好
你永遠都只信你一套
我卻要天天對你好
幾生修到 在世才遇到
只有我可領略到 (怎麼你會看不到)

REPEAT * #

談情若有不了期 我共你何須靠運氣
我都知道你要走 幾可憐望你也無力挽留
你又何必逼我去醒覺
原來童話早已很無望
長期被愛很渺茫 曾經好好去計劃
統統也給糟蹋
你永遠都只信你一套
我卻要天天對你好
抱你在懷抱 捉不到