| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 20 日 星期五  |
很久不見的朋友..  |
分類: 未分類 |

今日同小莉穿左同一件衫..
不過都係睇5到全身..
因為搵5到人幫我地影既關係..



我地又影左貼紙相了..






夜晚同左一個好耐無見既朋友見面..
有成3年無見過面lu..
之後同小莉..仲有佢..
一齊去打邊爐..
之後仲車埋小莉去黑沙玩a~
不過小莉聽日要7點起身番工..
加油喔..
要比心機做野..
..
就係呢個好耐無見既朋友啦..
|
2007 年 7 月 18 日 星期三  |
k=kimbe..  |
分類: 未分類 |
呢排晚晚都好夜訓..
今日搞到成5點幾先起身..
係自己房間訓..
竟然發惡夢..
之後就走過媽咪戈邊訓..
一直訓訓訓..
訓到5點幾..

呢隻耳環..
k=kimbe..
即係我既英文名..
原本仲有另一邊..
係另一個英文字母..
不過因為比我知道左一d野..
而家另一隻耳環對我黎講..
確實係無乜意義..
之前唔識post相相..
有好多影過既相都未post過上黎..


呢個咪係我個靚仔細佬囉..

呢個係阿怡..

呢個就係美美啦..
仲有好多好多..
不過5知點解..
有好多相相都上傳5到..
算啦..
唯有等下次啦..
|
2007 年 7 月 17 日 星期二  |
頭痛~  |
分類: 未分類 |
尋晚5知係咪聽到d比人激親既說話..
搞到我成晚訓5著..
而家個頭好痛~
拜託那些不了解我的人..
不要胡亂的批評我..
有些人總是不經意的說了一些無心的話..
但那些人永遠不知道..
他的說話已經傷了別人的心.. |
2007 年 7 月 16 日 星期一  |
希文dango..  |
分類: 未分類 |
突然間好想見到他..
自從上年9月分手之後..
我沒有忘記過他..
每晚我飲醉左之後..
我就會打比希文..
然後就會不作聲..
因為我5知道我到底應該同佢講咩..
但係而家已經無左打比他啦..
我喜歡了他兩年了..
兩年後當他同我一齊既時候..
當我以為自己可以很幸福的時候..
他才恨恨的拋棄我..
有一句說話..
我永遠都記在心上..
這句話亦深深的刺痛了我的心..
"你永遠都5會比得上佢架啦"
我曾經試著去愛人別人..
去對其他人更好..
但係他們也並不是你..
亦都無人可以代替到你..
我並沒有忘記..
始終我最愛的人是你..
但我現在只想..
你可以同你最愛既人一齊..
只要你幸福..
就可以了..


|
2007 年 7 月 15 日 星期日  |
好眼訓呀..  |
分類: 未分類 |
尋晚唱到5點半..
之後6點去搵阿成吃早餐..
食左我至愛既"麥記"早晨全餐呀..
之後番屋企戈時撞到kobe..
好耐無見佢啦..
佢仲一樣係咁靚仔呀..
其實我覺得佢個樣真係好似阿roy架..
之後番到屋企..
上左一陣網..
8點幾先訓得著..
一訓著就發夢見到他..
我諗緊我同佢一d都5熟..
只係見過兩三次..
連我自己都5明..
點解我望住佢既時候..
會有一種愛佢既感覺..
"難道我錯愛他到沒救藥餘地?"
之後訓到3點幾先起身..
then陪小莉上左大6..
過番黎澳門既時候..
好多人排隊呀..
搞到我地等左好耐..
小莉仲穿左高跟鞋..
企到隻腳好痛..
叫晒救命..
p.s."小莉..
"初分手數天總會痛"
別要太傷心..
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 74 | »
|