今日12點前就起左身啦..
咁就係屋企保"糖心風暴"啦..
我得第1餅碟咋..
終有好多集都未睇..
但我終於睇到gil gil同jackie係點識架啦..
真係好感動..
我睇到喊a~哭..
之後收到ceci ge信息a~
佢話佢6月20號就20歲生日啦..
叫我戈晚去face飲酒..
我5記得左..
原來佢同我生日~
係相差6日架咋..
不過佢仲要細我一年..
face?我真係5知係邊..
呵呵~
到時先算啦..
我今日成日無出過街街..
由朝到晚都係屋企..
食左成日公仔面..
食到有d想嘔..><
|