*.小公主**
kimbeleong
暱稱: *.小公主**  
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
..
><
聚龍吃飯
><
文章分類
全部 (370)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 370
留言總數: 261
今日人氣: 4
累積人氣: 15358
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 9 日  星期四   晴天


.. 感動 分類: 未分類

任何事也受刺激..

傷口怎去洗?

 

重頭做人..

但求做什麼..

都會放得低..



2007 年 8 月 8 日  星期三   晴天


多謝姑媽.. 開心 分類: 未分類

尋晚因為同屋企人嘈..

好5開心既關係..

send左個msg比姑媽..

跟住佢朝早7點幾鐘就搵我..

話約我飲野..

同我傾計..

但係戈時我已經嘔到7彩..

應5到佢電話..

之後我6點幾先起身..

佢就按鐘叫我出去陪佢食飯..

跟住搵埋betty姐同佢傾..

姑媽應承左十月先有時間去了解..

但係我爹d媽咪仍然反對..

betty姐叫我5使咁灰心..

終有一日..

我屋企人會明白我所做既一切係為佢地好..

佢地終有一日會讚成我..

 

哈哈..

11點幾..

阿藝打比我..

話佢係警校..

周圍打比人想保粥..

如果5係就訓5著..

一諗起就想快d到星期5,6啦..

我地星期5去阿藝屋企打麻雀+打邊爐..

星期6就同埋小mi+阿藝一齊去唱k..

阿藝仲搞笑..

佢話個個星期都等星期6日到..

白痴..

 

為你而寫的那些日記..

你有在看嗎?

你有看到那個標題嗎?

"想在遊玩多年後..會據為己有..被你所寵愛..難道便代表想法下流?"

那個網址你有看過嗎?

當天說不要放棄我的..是你..

我相信我和他..

都不想你拋棄我們..

他是屬於你的..

你怎麼可以這麼忍心不要他?

"也許你已經放棄我,

也許已經很難回頭,

我知道是自己錯過,

請再給我一個理由說你不愛我,

就算是我不懂,

能不能原諒我,

請不要把分手當作你的請求,

我知道堅持要走,

是你受傷的借口,

請你回頭,

我會陪你一直走到最後,

就算沒有結果,

我也能夠承受,

我知道你的痛,

是我給的承諾,

你說給過我縱容,

沉默是因為包容,

如果要走,

請你記得我.."

 

 

 



2007 年 8 月 7 日  星期二   晴天


我同家人吵架.. 不安 分類: 未分類

隻介指係betty姐架..

係咪好令令呢..?

好似話係佢今年送比自己的生日禮物..

係水晶黎架..

尋日同betty姐係公司傾野既時候偷偷影的..

呵呵..

 

唉..

尋晚同朋友玩完番屋企就同屋企人吵大架..

之後我5想同佢地嘈..

就走落麻麻戈度訓..

我一路嘔..

嘔到朝早11點先訓到..

好辛苦..

 



2007 年 8 月 6 日  星期一   晴天


很難過.. 感動 分類: 未分類

我留左講一1件事..

尋晚食食下晚飯既時候..

家榮打電話比我..

問我有無睇澳門日報..

仲話比我聽嬋姐的兒子炒車死了..

佢好似比我還要小一年..

係賭埸做緊荷..

唉..

他的死..

嬋姐一定很傷心..

聽到呢個消息之後..

我都吽左一吽..

我5想相信呢個事實..

 

唯有希望嬋姐快d平復心情..

5好太傷心..

 

我們都以為會有無數個每一天..

但如果不是呢?

我們如果隨便的把這天浪費掉了..

那明天的回憶..

會不會只剩下一片空白喔?



事實你不夠福氣.. 開心 分類: 未分類

11點去左搵betty姐..

同佢傾左好多工作上既事..

這次我不會再理會別人的反對..

我一定要堅持做我想做的工作..

 

之後betty姐搵埋小魚同我傾..

佢講左好多其他人既經歷比我聽..

有好多人比我更加遭受別人的反對..

但係佢地今日都可以成功..

點解?

就係因為佢地有戈種信念..

佢地信..

點解人地做得到..

我5可以?

呢番話其實好有道理..

 

我最深刻小魚既呢一句話..

"一間學校~有1~49名..

咁5通考49名戈個..

就要話呢間學校係呃人架咩?"

 

之後小魚同我一齊去食宵夜..

岩岩先番到屋企..

累到死..

聽日又要番公司打模..

 

今日本來caca佢地約左我去唱k..

之後因為工事都無去到..

本來好想借去玩來忘記一d野..

但係今日我想係呢度講一聲..

他不值得我去愛..

倒下來流淚的那個人..

絕對不會是我..

答應左betty姐一件事..

就係一年之後先可以拍拖..

等我做野有成績先可以..

嗯..

我一定可以做到..