| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 9 日 星期四  |
..  |
分類: 未分類 |
任何事也受刺激..
傷口怎去洗?
重頭做人..
但求做什麼..
都會放得低..
|
2007 年 8 月 8 日 星期三  |
多謝姑媽..  |
分類: 未分類 |
尋晚因為同屋企人嘈..
好5開心既關係..
send左個msg比姑媽..
跟住佢朝早7點幾鐘就搵我..
話約我飲野..
同我傾計..
但係戈時我已經嘔到7彩..
應5到佢電話..
之後我6點幾先起身..
佢就按鐘叫我出去陪佢食飯..
跟住搵埋betty姐同佢傾..
姑媽應承左十月先有時間去了解..
但係我爹d媽咪仍然反對..
betty姐叫我5使咁灰心..
終有一日..
我屋企人會明白我所做既一切係為佢地好..
佢地終有一日會讚成我..
哈哈..
11點幾..
阿藝打比我..
話佢係警校..
周圍打比人想保粥..
如果5係就訓5著..
一諗起就想快d到星期5,6啦..
我地星期5去阿藝屋企打麻雀+打邊爐..
星期6就同埋小mi+阿藝一齊去唱k..
阿藝仲搞笑..
佢話個個星期都等星期6日到..
白痴..
為你而寫的那些日記..
你有在看嗎?
你有看到那個標題嗎?
"想在遊玩多年後..會據為己有..被你所寵愛..難道便代表想法下流?"
那個網址你有看過嗎?
當天說不要放棄我的..是你..
我相信我和他..
都不想你拋棄我們..
他是屬於你的..
你怎麼可以這麼忍心不要他?
"也許你已經放棄我,
也許已經很難回頭,
我知道是自己錯過,
請再給我一個理由說你不愛我,
就算是我不懂,
能不能原諒我,
請不要把分手當作你的請求,
我知道堅持要走,
是你受傷的借口,
請你回頭,
我會陪你一直走到最後,
就算沒有結果,
我也能夠承受,
我知道你的痛,
是我給的承諾,
你說給過我縱容,
沉默是因為包容,
如果要走,
請你記得我.."
|
2007 年 8 月 7 日 星期二  |
我同家人吵架..  |
分類: 未分類 |




隻介指係betty姐架..
係咪好令令呢..?
好似話係佢今年送比自己的生日禮物..
係水晶黎架..

尋日同betty姐係公司傾野既時候偷偷影的..
呵呵..
唉..
尋晚同朋友玩完番屋企就同屋企人吵大架..
之後我5想同佢地嘈..
就走落麻麻戈度訓..
我一路嘔..
嘔到朝早11點先訓到..
好辛苦..
|
2007 年 8 月 6 日 星期一  |
很難過..  |
分類: 未分類 |
我留左講一1件事..
尋晚食食下晚飯既時候..
家榮打電話比我..
問我有無睇澳門日報..
仲話比我聽嬋姐的兒子炒車死了..
佢好似比我還要小一年..
係賭埸做緊荷..
唉..
他的死..
嬋姐一定很傷心..
聽到呢個消息之後..
我都吽左一吽..
我5想相信呢個事實..
唯有希望嬋姐快d平復心情..
5好太傷心..
我們都以為會有無數個每一天..
但如果不是呢?
我們如果隨便的把這天浪費掉了..
那明天的回憶..
會不會只剩下一片空白喔? |
事實你不夠福氣..  |
分類: 未分類 |
11點去左搵betty姐..
同佢傾左好多工作上既事..
這次我不會再理會別人的反對..
我一定要堅持做我想做的工作..
之後betty姐搵埋小魚同我傾..
佢講左好多其他人既經歷比我聽..
有好多人比我更加遭受別人的反對..
但係佢地今日都可以成功..
點解?
就係因為佢地有戈種信念..
佢地信..
點解人地做得到..
我5可以?
呢番話其實好有道理..
我最深刻小魚既呢一句話..
"一間學校~有1~49名..
咁5通考49名戈個..
就要話呢間學校係呃人架咩?"
之後小魚同我一齊去食宵夜..
岩岩先番到屋企..
累到死..
聽日又要番公司打模..
今日本來caca佢地約左我去唱k..
之後因為工事都無去到..
本來好想借去玩來忘記一d野..
但係今日我想係呢度講一聲..
他不值得我去愛..
倒下來流淚的那個人..
絕對不會是我..
答應左betty姐一件事..
就係一年之後先可以拍拖..
等我做野有成績先可以..
嗯..
我一定可以做到..

|
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 74 | »
|