*.小公主**
kimbeleong
暱稱: *.小公主**  
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
..
><
聚龍吃飯
><
文章分類
全部 (370)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 370
留言總數: 261
今日人氣: 15
累積人氣: 15332
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 4 日  星期二   晴天


難道這是最好的結局? 滿足 分類: 未分類

原來他已經走左啦..

要番學啦..

計落我地分左手都差5多一個月啦..

我已經無再出去蒲啦..

但係我更加想念他..

我地相處既時間好短..

但係發生過既野..

原來真係5可以忘記..

因為當日我比左好大既勇氣先可以同佢一齊..

 

但係他無珍惜我比他的愛..

或者呢d愛對他黎講根本5值得珍惜啦..

 

即使有天分離  我都想你  我真的想你



2007 年 8 月 26 日  星期日   晴天


對5住.. 不安 分類: 未分類

我想係呢度同某人講聲對5住..

前兩晚同你爭執..

我係無心架..

因為戈時我已經好暈好醉..

根本5知自己做緊咩..

 

只係記得當時潛意識中..

好想搵番一d屬於自己既野..

亦都好5想你走..

不過其實我地咁早分手係好事黎既..

因為如果再同你一齊耐d..

我諗我會抽身5到..

 

如果時間從頭來過..

戈晚我一定5會再跟佢車走..

如果時間可以從頭來過..

我會選擇對他更好..

因為我想係同他一齊既時間盡量對他好..

因為係同他一齊之後..

我先可以忘記思俊..

佢將會比思俊更加重要..

如果時間可以從頭來過..

係同他一齊戈時..

我5會再出去蒲..

不過如果時間從頭來過的話..

我5會再選擇同他一齊..

因為我5想失去他..

可以當佢既朋友..

親眼睇住佢過得幸福..

對我黎講都係一種安慰..

 

我del左佢電話號碼..

希望以後自己飲醉左戈時..

5好再打電話去煩到他..

 



2007 年 8 月 25 日  星期六   晴天


我很大命.. 滿足 分類: 未分類

同華仔打完邊爐之後過左nightcat..

去到cat姐佢地都未黎..

成2點半鐘先過到黎..

玩左一陣..

明仔已經同個fd吵晒架..

仲差d開埋片咁滯..'

咁我的fd就車左我走先..

點知仲危險..

我地撞車..

撞到車前鏡d玻璃爛左..

醉酒駕駛真係好鬼危險..

我覺得我有命番到屋企已經算係好好彩..

 

前晚落去燒街衣..

麻麻叫我求神保右..

我同佢講..

我咩都5想要..

只係求神以後都給他最好的..

呢個係我既心願..

 

尋晚我只係飲過一啖酒..

我都5明點解我會咁頭暈..

找死><



2007 年 8 月 24 日  星期五   晴天


糟糕.. 不安 分類: 未分類

尋晚同華仔~阿成佢兩個一齊出去唱k..

去左powerpoint..

佢地幾隻死野..

都5知係咪人黎架..

咁蒲得既?

之後坐左一陣..

明仔打比我..

叫我過bass坐..

 

本來應承左華仔半個鐘之後就會番去..

但我去到之後..

cat姐又打黎..

叫我過ip..

本身都諗住過去見一見佢..

但係我終於都係無力既情況下..

放棄左..

 

之後華仔搵左我成晚..

我都無聽電話..

6點半走戈時先打比佢..

點知佢已經番左屋企訓lu..

我個袋仔仲留低左係佢度..

唯有聽日先拎番啦..

 

我同明仔佢地唱完之後..

就過左立記打邊爐..

之後就番左偉偉屋企訓..

係佢屋企飲左罐可樂之後,,

我終於嘔到7彩..

個頭又暈..

嘔左兩個鐘都嘔緊..

痴線..

 

我終於係今日正式失聲..

仲咳到我死咁滯..

哭,,



2007 年 8 月 21 日  星期二   晴天


出大6.. 滿足 分類: 未分類

前日訓左兩個鐘訓到8點就訓5著啦..

之後就上網..

睇碟..

等到華仔放工陪佢食飯~

之後mimi話隻腳仔起泡要去睇e生..

就去搵佢..

之後因為mimi屋企太多人..

我地兩個買左野食上佢條仔屋企比佢食..

之後仲係佢條仔度訓係張床度傾計..

點知傾下傾下..

我係開著歌既情況下訓著左..

訓到7點之後..

我地就出左去大6..

一落到地下商埸我就睇到我想買戈條褲仔啦..

之後我地去左麥田食晚餐..

我地睇住阿安食野戈時覺得佢個樣好得意..

哈哈..

一路同佢地行街..

一路想嘔想嘔咁..

真係太5夠訓啦,.,

 

係大6收到a甘既msg ~

話今晚有埸..

佢話去x-file..

同m記去..

番到屋企打比華仔..

佢車我同我一齊去..

去到又見到一大班5識既人..

間房熱到嘔電..

個waiter入到黎交左幾次都仲係咁熱..

之後各人終於係頂5順既情況下轉房..

 

尋晚係好悶好悶既情況下..

我4點幾就番左屋企啦..

之後仲一訓訓到而家..

起身後d骨勁痛..

仲就黎出5到聲tim..

唉..

真係自作業..