| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 1 日 星期一  |
國慶節..  |
分類: 未分類 |
各位..
國慶節快樂~!!
尋晚同阿倫仲有成班同事一齊去"靚骨廚房"食飯..
同阿倫賤行a~
因為佢5做啦..
過美豐做..
希望佢過到去會做得更加開心啦..
家俊尋日同佢女朋友同d fd 一齊黎澳門玩..
我都陪5到佢地tim..
不過5緊要啦..
仲有大把機會..
細佬就好啦..
聽日都係放假..
仲有得去燒烤tim..
羨慕..
|
2007 年 9 月 26 日 星期三  |
賞月a~  |
分類: 未分類 |
尋晚去左黑沙睇月亮a~
我咁大個女~都係第1次去黑沙過中秋節架咋..
買左d燒烤去沙灘食..
之後就坐係沙灘度睇月光~
突然間下了一埸大雨..
搞到我地要急急腳咁走..
之後番左澳門..
走去黑沙環戈邊買糖水食..
d糖水難食得很..
阿儀之前話戈樹d糖水好食架嘛..
我比佢p左了..
尋晚比我知道左一d野..
原來世界真係好細架..
佢竟然識我個fd架..
更加估5到既係..
佢女朋友已經自殺死左..
都係呢半年內既事..
又係為情自殺..
尋晚真係好可惜a~
我無買到燈龍玩a~
我睇過d燈龍..
件件都5令令既,.
所以無買到..
下次下次..
我一定要買燈龍過中秋節..
|
2007 年 9 月 25 日 星期二  |
中秋節..  |
分類: 未分類 |
係呢樹祝各位好朋友..
中秋節快樂~!!
"如果佳節不能和情人擁吻..
情願這晚快過快熄燈.."
|
2007 年 9 月 17 日 星期一  |
公司..{相相}  |
分類: 未分類 |

呢個就係"model其"啦..
佢係公司裡面最玩得同最搞笑戈個..

小莉同溢仔..

靚靚喔..

我地戈日既3點3下午茶時間係食"麥記"a~

終於到我出埸啦..


阿其同我a~

小莉同其其..


小莉&me..


用小莉新買既手提影的相相..

阿其同我a~


我地3個係威尼斯影架..

呢d相相全部都係公司既人..
同埋係公司影架..
今日終於一次過放晒上blog啦..
^____^ |
2007 年 9 月 16 日 星期日  |
他的媽媽一定很傷心..  |
分類: 未分類 |
尋晚同細佬仲有智仔一齊去南灣湖看煙花..
我地睇十點戈埸,,
係韓國架..
我覺得今埸煙花都係"油麻地"..
睇完我就番左屋企訓lu..
朝早阿溢send左個msg問我吃5吃早餐..
但係我娘親已經buy左早餐比我吃啦..
之後番工戈時..
阿溢話尋晚南灣湖有個14歲既男孩趺落水死左..
那個男孩的媽媽一定會好傷心..
養到個仔咁大..
突然間死左..

睇煙花本來係一件好開心既事..
但係今次就變成樂極生悲..
好慘慘.. |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 74 | »
|