今日3點幾∼約左阿熙食野∼
係右漢戈間壽c店食..之後同佢行左陣街∼我又買左一件衫啦∼係粉紅色架∼好似係”百分百感覺”入面∼李彩樺穿過戈件
不過又係夏天衫∼又要等到夏天先可以穿..
今日家俊∼終於send左上次係魚人碼頭影戈d相相比我啦
不過仲未send完∼我就off左∼仲有好多都未睇到∼
今日係蠢豬個fd生日∼11點幾去左relax∼玩左一陣..
全部人都唔識~不過撞到一個以前小學既同學~
尋晚飲到尾戈時個頭暈暈地呀~仲嘔左少少..
不過出去行一陣就無樹囉~之後蠢豬送左我番屋企∼sleep∼
本身想今日去睇”門徒”架..但仲未有機會睇∼嗚嗚><
|