生B''S 日記

2006 年 1 月 27 日  星期五   晴天


發現左一樣野呀!!!!!!!! 分類: 未分類

我同某個人傾左一陣,同佢一齊發現左一樣野!!!!!!!

你地覺唔覺得Winnie To好似蔣雅文呀?

好好笑呀!!!!!!!!!!

快d留言講我知你地的感覺啦!!!!!!!!!

Winnie係杜汶婷!!!!!!!!!

哈哈!!!!!!!!!!!

真係好似樣嫁,係唔係同父異母呀?

 

 






訪客留言 (返回 kimchoisk 的日誌)


kimchoisk 於 2006-02-10 04:21 PM 發表:
係個樣好似.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



汶" 於 2006-02-02 03:01 PM 發表:
一d都唔似....
你話邊忽似先?"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]