生B''S 日記

2006 年 11 月 7 日  星期二   晴天


無題.. 分類: 未分類

呢幾日都係溫豬...無乜點on...

想死想死..好多test喔...但我在呢幾日發現左一個驚天大祕密

就係我計梯呀sir竟然係拍胃仙u廣告的!!

唔講住,要去做d野..






訪客留言 (返回 kimchoisk 的日誌)


jojong 於 2006-11-09 06:02 PM 發表:
OH!!SHIT!!
你做咩拎左我樂樂妹個令樣泥做icon呀!
作死你呀!!
算...
你係呀..都應該叫我一齊嘛...!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]