2/28
哈哈!!我個ENG小測PASS左..*V*非常之開心..
系呢度我要非常的多謝自己!!>O<
鉗米會繼續努力唷-W-*
3/1
今朝勁早返..諗住吾洗寫紙..之後筆袋黎左..去廁所避!!
吾知邊個話佢走左..跟住就成堆人比佢捉左>O<避吾過..
早會無校褸個咋要企出去..超糯呀>/\<
調位..就勁吾鋸LO>/\<隔離<張瑩瑩&YEN>後面<彭家敏>前面<ET>
無個玩得GE..!!唉..IS(QUIZ)*差少少合格-O-鉗米會加油的"
LUNCHTIME:::有人跳樓..我地系甘講系甘8=3=!!無計NA``女仔系8D架NA
亞B系甘拍我波..9哩-C-我同杜系度扮鬧交*超好玩..笑到差D賴尿
ART::占屎UP左好多野..都系笑餐飽-W-
3/2
ENG::比雷SIR鬧左幾句..
小息系度講<鬼>..馬龜嚇死左!!哈哈
MUSIC+HISTORY大眼雞去左比賽..第1次甘正>33<*
地理同長毛坐..有聽書GA我..幾乖
MATHZ::抄左2題數..占屎系黑板度蛤[豬割]笑死*
跟住又留堂..6:30走左...!!去買包食就搭BU走>>
在你眼中有多麼笨拙的我
就算讓我知道 我永遠只是單戀
我也會藏著感謝 笑著和你說再見
|