●'|,今天開始*!×..'`'哪個都不愛◆*°﹏
......
kimi1208
暱稱: ..[|*鉗米,,!︳
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 3 日  星期五   晴天


-W-***好開心呀 分類: 未分類

今日全班人哄動左5次..*O*超搞野!!
原來我地班<行動>起黎系可以好快的
第1次調位..CHINESE以為ELSA吾返-3-"個個都調位
第2//EPA堂..佢臨尾2個字先黎=O=*佢黎GE時候,我地成堆人訓左系度
前1秒都系玩得瘋瘋癲癲..後1秒全部靜晒=W=哈哈
個陣同長毛&BOEY玩丟紙..佢地2個蛤我1個..>/\<彭家敏講左句野笑死我
第3//高麗娜同家政LEE走過黎個1刻..大家都戰鬥ING!!
第4//<留堂>..ELSA系課室出面睥住
第5//筆袋同個鼻屎佬黎監堂..冇晒自由..考試都要留!!唉

**我今日個IS QUIZ:::33/50分..合格!!呵呵>V<占屎幫我改答案的
英文WINTER幫我填左個數落去..DICT(100分):::除返2=平時分合格..>33<*
JEDI獎左包魷魚絲比我..XDDDD"好開心耶



2006 年 3 月 2 日  星期四   晴天


崩潰 分類: 未分類

唉..想死呀!!唯11個紙袋又無喇喇比人拎走左..*
搞到自己好似成個白痴甘反轉間屋黎搵=/\=..
都吾知憎你定憎自己好?/
哎也~好想喊呀T^T..有股衝動想自殺-3-
成個人都崩晒..就黎缺堤**呀....



開心 分類: 未分類

2/28
哈哈!!我個ENG小測PASS左..*V*非常之開心..
系呢度我要非常的多謝自己!!>O< 
鉗米會繼續努力唷-W-*

3/1
今朝勁早返..諗住吾洗寫紙..之後筆袋黎左..去廁所避!!
吾知邊個話佢走左..跟住就成堆人比佢捉左>O<避吾過..
早會無校褸個咋要企出去..超糯呀>/\<
調位..就勁吾鋸LO>/\<隔離<張瑩瑩&YEN>後面<彭家敏>前面<ET>
無個玩得GE..!!唉..IS(QUIZ)*差少少合格-O-鉗米會加油的"
LUNCHTIME:::有人跳樓..我地系甘講系甘8=3=!!無計NA``女仔系8D架NA
亞B系甘拍我波..9哩-C-我同杜系度扮鬧交*超好玩..笑到差D賴尿
ART::占屎UP左好多野..都系笑餐飽-W-

3/2
ENG::比雷SIR鬧左幾句..
小息系度講<鬼>..馬龜嚇死左!!哈哈
MUSIC+HISTORY大眼雞去左比賽..第1次甘正>33<*
地理同長毛坐..有聽書GA我..幾乖
MATHZ::抄左2題數..占屎系黑板度蛤[豬割]笑死*
跟住又留堂..6:30走左...!!去買包食就搭BU走>>
在你眼中有多麼笨拙的我
就算讓我知道 我永遠只是單戀
我也會藏著感謝 笑著和你說再見



2006 年 2 月 26 日  星期日   晴天


對吾住呀 分類: 未分類

我們認識了1年1個月零10天..還記得從前的回憶
唯一真心的寵愛 是我 對不對**
[[如果今天失憶了亦存著唏噓]]
當中我奮力 擔演角色 藏在銀幕裡
這感情<永久於心裡>
世間緣來是多麼 風趣

對吾住呀!!!今日叫你地黎溫書..無幾耐又叫返你地走
JOYCE..仲要你白行1趟添..SORI  A-/\-*媽又吾比你地黎
唉...今日都無乜溫過豬..=3="聽日個QUIZ都吾知點好?/



2006 年 2 月 25 日  星期六   晴天


睇犀照 分類: 未分類

朝早..8點幾醒!!
搞左好耐..臨出門口個刻先話要食埋早餐先走得-O-*
同亞B佢地講好左..THEN落去搭車..幾經波折先上到車!!
落車之後以9秒9跑..行死我NA``見到亞B就行落去西站
仲有1個字..又跑過..好趕LO=33=*去到就買飛&野飲..入個陣比個細路女紙牌嚇親
<犀照>都吾算感人恐佈..有好多都系核突的-C-"睇完去新之行..又去荃豐
食雞翼&冰糖士多啤梨..好似比人搵笨甘..又周街行=3=
亞B返左HOME..我同杜系MTR度HEA!!
最尾都系去阿狗屋企煲碟..睇<千杯不醉>!!發覺阿狗有好多貴野
睇完就走NA..搞左超耐!!搞左好多GAG..笑到死左*V*
JOYCE無等到我地系明智GE選擇..因為我地真系搞左好耐..-U-
陪狗去買33又去夾糖-W-*見到卓永生呀!!
之後去搭車!!狗陪我BECOZ佢要去梨木搵[[人]]WO
系商場買野食又見到LILY..俊賢&河童..THEN就返歸了-33-
聽日要溫書NA``加油努力先..>/\<我吾要留班......吾要破例
**我MISS系大佬好好睇丫..都幾感動..超似ELSA!!哈哈..都吾知幾時先有我個小池份呢??