3*年初六
呢日先返到黎屋企..之後又即刻去[[牙娘]]屋企
阿媽雞手鴨腳甘..搞到要人地等甘耐-W-唉
逗左好少利是**返到屋企玩左陣電腦就訓覺覺LA``
4*年初七
系屋企訓左好耐..THEN舅母同表妹黎我地屋企拜年
4點幾再去叔婆屋企拜年.."表弟同表妹又黎左!!同佢地玩包剪DUCK..
比佢MAMI話我地系弱智兒童..-O-*
食完飯睇少林足球//睇左1半就走..搭BUBU返歸!!
搭車時同狗傾電話..>>落車之後..超文陣..食屎大GA~哼..乞人憎
最恨最親愛全忘記
我亦決不要遺忘你
生命並沒甚麼可以記
若過去沒有喜歡過你
要是我真正沉迷過
我如何可能遺忘你
用一生去受怕擔驚
都要喜歡你
|