●'|,今天開始*!×..'`'哪個都不愛◆*°﹏
......
kimi1208
暱稱: ..[|*鉗米,,!︳
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 5 日  星期日   晴天


之前個2日的DIARY.. 分類: 未分類

3*年初六
呢日先返到黎屋企..之後又即刻去[[牙娘]]屋企
阿媽雞手鴨腳甘..搞到要人地等甘耐-W-唉
逗左好少利是**返到屋企玩左陣電腦就訓覺覺LA``


4*年初七
系屋企訓左好耐..THEN舅母同表妹黎我地屋企拜年
4點幾再去叔婆屋企拜年.."表弟同表妹又黎左!!同佢地玩包剪DUCK..
比佢MAMI話我地系弱智兒童..-O-*
食完飯睇少林足球//睇左1半就走..搭BUBU返歸!!
搭車時同狗傾電話..>>落車之後..超文陣..食屎大GA~哼..乞人憎


最恨最親愛全忘記
我亦決不要遺忘你
生命並沒甚麼可以記
若過去沒有喜歡過你 
要是我真正沉迷過
我如何可能遺忘你
用一生去受怕擔驚 
都要喜歡你
 



2006 年 1 月 26 日  星期四   晴天


班上100問.. 分類: 未分類

1*咩班:2B**
2*咩名:高健美
3*咩花名:鉗米
4*邊個班主任:ELSA CHOI....
5*最憎邊個老師:大波蓮..
6*點解:樣衰..乞人憎..
7*俾你向佢講一句野你會講咩:收皮啦!!...
8*最鍾意邊個老師既堂:當然系ELSA..LA``
9*你覺得邊個老師最殘暴:朱健安..
10*你班有幾多人:36個..
11*班入面邊個最靚女:BABY...JOYCE
12*班入面邊個最高:肥聰...
13*班入面邊個最大隻:占士掛...
14*班入面邊個最有女人味:我所熟識GE應該系JOYCE..
15*班入面邊個最多花名:甲骨文掛""
16*班入面最想打邊個:冇GA..我地個個都[[相親相愛]]..
17*班入面最想同邊個玩:玩開個堆*
18*班入面邊個最鍾意乾淨:SORI*個個都好污糟..ELSA最乾淨..
19*班入面邊個最口臭:I DON'NO..
20*班入面邊個最污糟:CHOI莉琳..佢會彈D飯去前面個人到GA..
21*班入面邊個最串:個個都串..意想不到
22*班入面邊個最得意:燒文樂???
23*班入面邊個最多野講:肥聰OR師旭龍
24*班入面邊個講野最好笑:吾知BOR**
25*請隨手UP幾個班入面人地既花名:甲骨文..大陸杉..大陸哩..膠水    
26*班入面邊個花名最好聽:梗系我LA!!
27*班入面邊個最鍾意溝女:吾知喎..=O=
28*班入面邊個最鍾意溝仔:我想::::冇掛!!
29*班入面邊個成日唔返學:霆..
30*班入面邊個吸毒:冇LA..
31*你覺得你地班團5團結:OK LA``
32*你覺得你地班勁5勁:勁D咩先???
33*你覺得你地班小圈子多5多:都幾架..//
34*班入面有冇同人傳緋聞:NO..
35*請隨手UP幾對緋聞男女:吾多聽過-3-
36*班入面邊個最煩:CHOI莉琳同學..好多野講GA..
37*班入面邊個講野最大聲:JEDI..肥聰
38*班入面邊個最正:咩叫最正???
39*班入面有邊個有工開:趙珮...*V*
40*有咩秘密淨係係班入面:NO..
41*你有冇試過轉班:無喎...
42*班入面邊個個頭最大:亞B..
43*班入面邊個最多班點:WHAT/??
44*你係5係煙民:唔係
45*班入面邊個領導才能最好:JEDI班長...聽佢講..大家1定摟住1齊死
46*班入面邊個最多嗲:亞狗掛..
47*班入面邊個有特殊能力:冇
48*班入面邊個黎至其他地方:大多黎至LMS
49*你對自己班有咩期望:成班1齊升..
50*你有冇REPEAT過:冇...我吾想RE呀>"<
51*班入面邊個成日俾人蝦:龍..
52*班入面邊個身材最好:JOYCE..
53*班入面邊個最貪靚:JOYCE..BABY..WINTER..YEN
54*班入面邊個最大食:哈哈......................賴WING思
55*班入面邊個成日發冷:亞狗..成日都話凍
56*班入面邊個成日流好大汗:BOEY..大陸落黎系甘架喇..適應吾到呢到GE環境
57*覺得班入面邊個最賢妻良母:I FEEL 張樂驊..
58*校園之星揀左邊個:冇呢D野架
59*班入面邊個最白痴:個個都系
60*班入面邊個讀書最勁:賴屎..占士
61*班入面邊個唱歌最好聽:JOYCE..
62*班入面邊個最大:WINTER..做大家姐
63*班入面邊個最細:狗掛...
64*班入面邊個最長情:BOEY..
65*班入面邊個最專1:JOYCE
66*今日串完邊個老師:TODAY吾駛返學
67*可以俾你地成班係課室做1樣野你會:想做GE都做過..
68*估下畢業仲會KEEP到幾多個中學同學:點知呀..大佬=O=
69*估下結婚會有幾多中學同學黎:起碼有1對掛.
70*估下死左有幾多中學同學黎你葬禮: 我諗最少都有5個喇..
71*如果比你同你果班GE人拍拖你會揀:...........吾會揀自己班的
72*如果俾你同你果班邊個人打交你會揀:狗...連亞B都打贏WOR
73*班入面邊個D字最靚:YEN..
74*覺得班入面邊個第時會做演藝界:JOYCE..
75*上邊個GE堂可以靈魂出囂:雷偉良...大眼雞
76*知5知班入面邊個鍾意食咩水果:邊會知呀
77*你係咩時候會覺得自己班好團結:蝦D MISS亞SIR掛...
78*自己有咩糯野關於班入面:冇乜掛..
79*有咩歷史好值得懷念:全部..
80*班入面邊個最好諗頭:占士..JEDI..
81*班相影得你靚5靚:仲未知..
82*班入面邊個最成熟:JEDI..有陣時喇
83*放假會5會掛住班入面既人:熟個D LOR
84*暑假想做D咩:賺$$$$$..去HAPI..
85*班入面邊個最多頭髮:YEN
86*入面邊個最少頭髮:我或者HAZY掛
87*小息多數去邊: 系班房玩..
88*班入面邊個最黑:個個都青靚白淨
89*班入面邊個最白:JEDI..
90*班入面邊個最8卦:賴屎.."""
91*班入面邊個冇電話用:吾知..之前就系甲骨文..
92*班入面邊個成日寫情信: 甘老土???
93*班入面邊個最大佬:肥聰OR占士??
94*班入面邊個上堂成日SD SMS:WINTER..BABY..我..JOYCE
95*返學會帶D咩?:筆筒..鎖是..錢..手提..MP3..糖..信紙..盒[[用黎裝耳環之類GE野]]
96*你愛5愛你果班:幾LA``




唉~差吾多全日都系屋企[牛]..就黎牛到出病LA!!
最衰又無MONEY喎...如果吾系我神早就出左街LU..
朝早::::10點起身..玩COMP*..同超人傾電話..""傾左差吾多2個鐘!!
之後..MA打黎叫我出TW食野..我就同超人收線..換33走人
落到車站..見到YEN同她的LG..真SWEET AR!!跟住又見到WING YAN
去到TW..系[[華雞館]]食野....好味呀!!>33<*正
THEN..搭車返歸..去[[優之]]度..揀晒D朱古力..跟住又話吾買
超吾鋸佢LOR..然後上左車都冇講過野..'""~~
落車去左利豐夾糖食..到而家都仲食緊
系HOME度玩COMP*MA訓覺!!
超人問去吾去海洋公園玩..之後又話轉去迪士尼-O-
3/2..都吾知得吾得閒*又吾想去迪士尼
岩岩睇完[[惡作劇之吻]]頭4集..都幾好睇!!好笑呀..個男主角好靚仔呀 
 THEN食晚飯...同WINTER/JEDI/牛牛傾MSN.."""
睇謎情..比老豆搶電視~!!
陣間去沖涼...MA留左系廚房好耐..系甘洗野..搞到我而家都未洗碗
啊...我今日黎M呀..........嗚嗚嗚>"<慘到死LA``
聽日就要返大陸..唉..都吾知幾時先返黎..-W-
BUT返到去可以同WINTER出街應該都幾好反GE~
仲有..今日終於都有對新鞋LA....!!!YEAH..*V*LOVER.. 
 



**甘我遲D返到黎HK..你地駛吾駛我打返之前系大6做過D乜




2006 年 1 月 25 日  星期三   晴天


.......... 分類: 未分類

補打返琴日..!!
放學去左天后廟度慶祝.."系度玩<<捉依因>>..
THEN DAN同BABY返黎之後..就唱生日歌..分蛋糕~~好多生果呀**
跟住...坐底玩GAME..-O-*都幾激..尤其是DAN同BABY諗個D..哈哈
超好笑...阿狗同JEDI..//[[狗飲淡啤之後嘔去JEDI個口度]]..-O-"諗起都想嘔
玩左好多次...次次都出奇過出奇蛋..超好玩!!
跟住.....D人飲到癲左"發酒瘟...我個所謂的初吻比左牙B啊*V*!!嗚...搵人比番我丫
玩到7:25...就執野走..//多垃圾>C<*返到歸..8點15了..比媽屌~慘


2006/1/25``
今日....頹爆.."又想喊喎!!唉
朝頭早...自動起身..7:00出門口..M記度等
之後去吾知咩記食糯米雞..本身想食粥GA..驚嘔呀-O-*
7:50走左..準傳起行..!!系荃灣狂行大圈..買左支維他飲>33<*暖的~
8:25返到學校...ELSA系門口等我地3個..有人報串呀...賤哩>O<
仲有..尋日單野又比個[[伯爺]]報串...勁多人都比佢點到
得我..JEDI同君無事..漏網之魚-W-真幸福
THEN上PE..跳舞...完全吾知自己做緊乜=3="
下刪-----100字
放學..JEDI吾見左散紙包..我陪佢返學校搵~!!
都系搵吾到..THEN系小學度睇人打波!!
之後走左..去7-11度買ICE-CREAM..
個人因為做錯野..SO請JEDI免費食..多得我咋~!!
去搭車..就返HOME..先發現吾記得左件冷3!!唉..



2006 年 1 月 23 日  星期一   晴天


又留堂 分類: 未分類

2堂大眼雞堂GE都吾會有好日子過.."唉
放學又要留堂..留左超耐~~6點15先放人..
抄野都抄到我癲呀..>O<*
跟住去7-11買腸粉食..THEN又去M記買麥樂雞食..好味道>33<*哈
BUT...我又用左好多多多多多多$LA..點算呀??
TODAY冇左$24...嗚嗚..WINTER..我買野食GE時候
你居然吾阻止我....仲要叫我GO..///唉~~
聽日死都吾用甘多$$..我會後悔的-C-
之後同JEDI去搭車..!!突然間講起D野...笑死我
哈哈...好8痴呀!!-V-BUT真的好開心..WAKAKA"
聽日仔仔生日.."""恭祝你福瘦>>與天齊..慶賀你生辰快樂
年年都有今日....歲歲都有今朝...恭喜你..!!
系度唱只歌仔比你...哈哈~~
....AND 尋日系霆霆GE生日.....生日快樂"*



2006 年 1 月 22 日  星期日   晴天


訓覺..訓死左-O-* 分類: 未分類

今日同MAMA行街..去左新之度搵佢..點知佢飲完茶=C=*
阿姨走左..佢就同我去M記度食野!!
THEN..叫佢買個袋比我..
"求期買個袋用住先..吾想再用粉紅色的**最後都買左-V-呵2
又去睇33..THEN去SAINT HONORE CAKE SHOP拎西餅食..
之後去日本城度睇野"買完野就去搭BUBU..
等車個陣..聽到有人叫KIMI..我以為系幻覺~點知原來系BOEY-W-
超無聊LOR..系架車度SD MSG AND傾電話
臨落車個陣...哥哥*比左粒糖我添..!!多謝晒哥哥*>V<
返到屋企...又開始訓...訓到7點先起身..*V*之後食西餅..好味哇!!>33<*哈哈
聽日又要返學LA..加油加油~~
 凍...各住要注意身體呀..吾好凍親..病左會好肉酸的-U-
BOEY:::比足面你NA...吾叫你姐姐*呵2


***--------***--------***--------
怎麼你竟狠心燒毀 一切你共我
將所有快樂及記憶全部也活葬 <<笨>>
誰會像我 不開心都會
堅強下去 還為你掃肩背
我慣了 將歡樂氣氛 蓋過了傷心<<灰>>