~Kristy日誌~
                                                                                          \"~Kristy之趣事集~\"
kimikosami
暱稱: kirsty~繡文~>.<
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-08-01
2007-07-31
琴日見到好多...狗~!!...
2007-07-29
去動漫展了~!!!
文章分類
全部 (236)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
馨儀
小敏
占占
肥存
倩文
樂樂
最近訪客
最近沒有訪客
鎖滑鼠右鍵、彈出對話方塊
日誌統計
文章總數: 236
留言總數: 12
今日人氣: 0
累積人氣: 2227
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 6 月 27 日  星期三   晴天



招聘日2~ 開心

琴日...

等左樂樂好耐....=_=""

攪到小敏係市中心行左好耐...

小敏,西西&樂樂同我一齊去招聘日~

小敏同西西就去左毅進...

我同樂樂就去排隊....

好多人ne~~~~@_@""

排左好耐先入到去.....

排2個小時左右....

只係填完張表就走得...

之後我同樂樂立刻call小敏&西西去食野~!!!

勁肚餓>_<""

醫完個肚就好滿足>w<

之後同樂樂去買衫~

之後去左西西屋企睇碟~

一開始係睇"搞鬼奪命雜作"....

真係好無聊...>_<"

好多謝小敏同西西琴日陪我們~!!!>o<

thx~~~~~!!!!!!!!

今日都會去招聘日~

只有樂樂同我去~

我會努力搵工~!!!!>o<

搵到工就可以好開心的同你們去玩la~~!!!!!!^.^

刊登時間:2007-06-27 08:03 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 26 日  星期二   晴天



去招聘日~ 開心

今日會同小敏,西西&樂樂一齊去招聘日~

我同樂樂係見工~

小敏同西西就陪我們~

好開心~

有佢地陪我們去~

thx~!!!!>o<

琴日...

同樂樂去北江印野&去天盛影相...

之後仲同樂樂去左M記食野~

呃....見工好似要用中文的CV....

我只印了英文的CV...

算...照見可也~

我會努力以赴~!!!

只要搵到工...

就可以同你們好開心的去玩la~!!!>o<

好期待ne~~~~!!!

刊登時間:2007-06-26 07:22 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 25 日  星期一   晴天



完美的BBQ~ 開心

琴日....

終於去BBQ了~!!!

今次係最多人去ka~!!!

有15~6人ne~~~

我們準時10點係天盛等~

點知我haha要嚟天盛買野....

嚇到我痴痴地........=__="""

又攪到大家好煩ne....

在此講一句"SORRY~!!!">o<"

我們買完野就去搭西鐵之後轉巴士~

去左蝴蝶灣B~

沿途肚存同謙仔係咁打nds+psp....(見到就覺得無聊~)

我們就傾計傾得好興奮~

次次都係要雞哥開爐....辛苦你la~!!!>o<"

一開完個爐...

大家就搶住去B野食~

當小敏&西西去左買野的時候...

佢地落左沙灘玩~

我同小盧子就留低睇住d野~

我們仲食左d金菇&番薯~

好好味~

之後佢地返上嚟.....

個個都濕左~

過左好耐...

小敏&西西仲未返....好擔心...點解咁耐??

原來佢地迷路...so咁先返...>o<"

畀佢地嚇死la~ =__=""

我地由2點幾燒到7點幾...

終於都燒晒d野食~

期間我們仲影左好多好低能的相...>o<

笑到肚痛ar~!!!

我們之後在沙灘玩數字球~

好好玩~

其實呢個係一個要狂奔的game~!!!

玩到8點30多dd~

我就同詠菌姐一齊返歸~

搭左20min輕鐵...

詠菌姐搭到頭暈...

我們9點30就返到屋企...

好累...

沖完涼就sleep~

今次真係玩得好開心ar~!!!!

下次又B過la~!!!

期待下次下次~哈哈~

 

刊登時間:2007-06-25 07:46 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 24 日  星期日   晴天



BBQ~

今日終於去BBQ~

等左好耐la~!!!>o<

琴晚的心情本來好好...

點知我haha琴晚係度煩我....

"咁熱天時去BBQ小心中暑wo~"

"唔好BBQ wo..."

又話"咁熱仲BBQ...傻嫁"

紫色的字就係我haha+我哥講的野la....

一早都知去BBQ嫁la~!!!

琴晚先係度煩我....=____=""

討厭~~~~~!!!!!!!! >____<""""

真係好煩ar~~~!!!!

我最討厭咁嫁la~!!!

我係一個喜愛自由的人~

討厭被束縛~

我寧願好似你們的haha咁....

唔好成日管住晒....

我大個la~!!!

有自主權嫁~!!!>o<"

唔好成日都煩我得唔得ar~!!!!>o<""

難得去玩...

琴晚畀我haha攪到無咩心情....=____="""

刊登時間:2007-06-24 07:29 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 23 日  星期六   晴天



個病...好似嚴重左....=___=" 不安

琴日打畀wendy&西西~

傾左一陣~

知道大家都好悶~

同西西傾左一個多小時~

今日同小敏去西西屋企~

好開心~

可以問西西借書睇~ >o<

仲要問西西借隻碟嚟安裝...

多謝西西的幫忙ar~~~>o<

最衰我哥洗機...討厭~

我個病....好似嚴重左...>__<""

辛苦....=___=""

希望唔好太嚴重la...

聽日要去我期待已久的BBQ~!!!>o<

一定要撐下去~~~!!!>o<"

刊登時間:2007-06-23 08:05 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]