| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
2007 年 6 月 27 日 星期三  |
招聘日2~  |
琴日...
等左樂樂好耐....=_=""
攪到小敏係市中心行左好耐...
小敏,西西&樂樂同我一齊去招聘日~
小敏同西西就去左毅進...
我同樂樂就去排隊....
好多人ne~~~~@_@""
排左好耐先入到去.....
排2個小時左右....
只係填完張表就走得...
之後我同樂樂立刻call小敏&西西去食野~!!!
勁肚餓>_<""
醫完個肚就好滿足>w<
之後同樂樂去買衫~
之後去左西西屋企睇碟~
一開始係睇"搞鬼奪命雜作"....
真係好無聊...>_<"
好多謝小敏同西西琴日陪我們~!!!>o<
thx~~~~~!!!!!!!!
今日都會去招聘日~
只有樂樂同我去~
我會努力搵工~!!!!>o<
搵到工就可以好開心的同你們去玩la~~!!!!!!^.^
|
| 刊登時間:2007-06-27 08:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 6 月 26 日 星期二  |
去招聘日~  |
今日會同小敏,西西&樂樂一齊去招聘日~
我同樂樂係見工~
小敏同西西就陪我們~
好開心~
有佢地陪我們去~
thx~!!!!>o<
琴日...
同樂樂去北江印野&去天盛影相...
之後仲同樂樂去左M記食野~
呃....見工好似要用中文的CV....
我只印了英文的CV...
算...照見可也~
我會努力以赴~!!!
只要搵到工...
就可以同你們好開心的去玩la~!!!>o<
好期待ne~~~~!!! |
| 刊登時間:2007-06-26 07:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 6 月 25 日 星期一  |
完美的BBQ~  |
琴日....
終於去BBQ了~!!!
今次係最多人去ka~!!!
有15~6人ne~~~
我們準時10點係天盛等~
點知我haha要嚟天盛買野....
嚇到我痴痴地........=__="""
又攪到大家好煩ne....
在此講一句"SORRY~!!!">o<"
我們買完野就去搭西鐵之後轉巴士~
去左蝴蝶灣B~
沿途肚存同謙仔係咁打nds+psp....(見到就覺得無聊~)
我們就傾計傾得好興奮~
次次都係要雞哥開爐....辛苦你la~!!!>o<"
一開完個爐...
大家就搶住去B野食~
當小敏&西西去左買野的時候...
佢地落左沙灘玩~
我同小盧子就留低睇住d野~
我們仲食左d金菇&番薯~
好好味~
之後佢地返上嚟.....
個個都濕左~
過左好耐...
小敏&西西仲未返....好擔心...點解咁耐??
原來佢地迷路...so咁先返...>o<"
畀佢地嚇死la~ =__=""
我地由2點幾燒到7點幾...
終於都燒晒d野食~
期間我們仲影左好多好低能的相...>o<
笑到肚痛ar~!!!
我們之後在沙灘玩數字球~
好好玩~
其實呢個係一個要狂奔的game~!!!
玩到8點30多dd~
我就同詠菌姐一齊返歸~
搭左20min輕鐵...
詠菌姐搭到頭暈...
我們9點30就返到屋企...
好累...
沖完涼就sleep~
今次真係玩得好開心ar~!!!!
下次又B過la~!!!
期待下次下次~哈哈~
|
| 刊登時間:2007-06-25 07:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 6 月 24 日 星期日  |
| BBQ~ |
今日終於去BBQ~
等左好耐la~!!!>o<
琴晚的心情本來好好...
點知我haha琴晚係度煩我....
話"咁熱天時去BBQ小心中暑wo~"
"唔好BBQ wo..."
又話"咁熱仲BBQ...傻嫁"
紫色的字就係我haha+我哥講的野la....
一早都知去BBQ嫁la~!!!
琴晚先係度煩我....=____=""
討厭~~~~~!!!!!!!! >____<""""
真係好煩ar~~~!!!!
我最討厭咁嫁la~!!!
我係一個喜愛自由的人~
討厭被束縛~
我寧願好似你們的haha咁....
唔好成日管住晒....
我大個la~!!!
有自主權嫁~!!!>o<"
唔好成日都煩我得唔得ar~!!!!>o<""
難得去玩...
琴晚畀我haha攪到無咩心情....=____=""" |
| 刊登時間:2007-06-24 07:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 6 月 23 日 星期六  |
個病...好似嚴重左....=___="  |
琴日打畀wendy&西西~
傾左一陣~
知道大家都好悶~
同西西傾左一個多小時~
今日同小敏去西西屋企~
好開心~
可以問西西借書睇~ >o<
仲要問西西借隻碟嚟安裝...
多謝西西的幫忙ar~~~>o<
最衰我哥洗機...討厭~
我個病....好似嚴重左...>__<""
辛苦....=___=""
希望唔好太嚴重la...
聽日要去我期待已久的BBQ~!!!>o<
一定要撐下去~~~!!!>o<" |
| 刊登時間:2007-06-23 08:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 48 | »
|