| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
2007 年 6 月 22 日 星期五  |
2007-06-22  |
仲有2日...就BBQ...
好期待ar~~~~~!!!>o<
我係屋企...好悶ar~~~!!! >___<"""
已經悶到就快被我種出嚟的蘑菇...
包圍我全個人la~~~~!!!>___<""
快d到星期日la~~!!!
BBQ~~~BBQ~~~!!!!!!
爆悶ar~~~~!!!
早上還好....(撐得住....)
中午....我已經不斷的聽歌...
就快聽到悶la~ =__=""
中午係最難撐的...(快悶到暈la~~~)"
晚上有得睇電視...(狀態正常)
琴日又同小波點傾左一陣...
佢染左啡紅色wo~
ar pong見到佢仲話佢係飛仔~
佢同ar pong食飯...
打算食平d...
佢原本打算二十幾元食個lunch...
點知畀ar pong(扇)左佢一餐....
攪到佢要用$38食lunch...
佢勁心痛~
佢又係...唔睇清楚就叫野食...
下次睇清楚d la~
(佢太單純la~)=_="
wendy~~~
我要搵你同我傾計...
我種的蘑菇....
睇嚟要用吸塵器清理一下...=___="
|
| 刊登時間:2007-06-22 07:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 6 月 21 日 星期四  |
星期四la~  |
仲有3日就可以去BBQ~
好興奮~~~
琴日,占占,suei同ar pong去面試~
3個都收左~
佢地去左另外一間學校讀旅遊業~
祝佢地成功以好成績畢業la~
suei就一定無問題~
占占同ar pong要好好讀書~
唔好成日掛住玩la...
2隻爛玩的傢伙...=_="
占占染左髮wo~~~
都唔佢染咩色...
仲話自己爆型仔...=_="
到時見到佢個樣先算la~
佢好似都想同我們一齊BBQ...
但係佢未回覆我ne~
BBQ~BBQ~好期待的BBQ~~~~>O< |
| 刊登時間:2007-06-21 07:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 6 月 20 日 星期三  |
好返好多la~~~~  |
食左藥...
休息左幾日...
終於好返好多la~~~!!!!>o<
今次的BBQ有好多人去ar~~~!!!
好--期--待--ne~~~~!!!!!!^.^
搵左好多好聽的歌~~~
BBQ那天可以慢慢聽~~!!!
yeah~~~>o<
仲有幾日就可能去B...
心情...好緊張ne~~~>o<
仲好興奮~~~
好想快d到星期日ar~!!!>o<
天氣報告話星期日好好太陽wo~
唔會落雨就得la~~~!!!
P.S. 祝all病左的人快d好返~!!!>o< |
| 刊登時間:2007-06-20 07:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 6 月 19 日 星期二  |
端午節快樂!!!  |
今日係端午節~~~
端午節快樂ar!!!
今日都要在家中好好休息~~~
下星期好返就去見工la~
我會努力以赴~!!!
搵到工一定通知大家~!!!
之後就可以好happy~~~
去玩~~~
等我好消息~!!!
|
| 刊登時間:2007-06-19 08:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 6 月 18 日 星期一  |
好耐無見la~~~~  |
我又病左la~~~~
要快d好返~~~
因為要BBQ~~~
好耐無見ne~~~
期待中~~~(BBQ)
小敏好返晒未ar??
我同小敏一樣病左ne~~~!!! |
| 刊登時間:2007-06-18 11:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 48 | »
|