~Kristy日誌~
                                                                                          \"~Kristy之趣事集~\"
kimikosami
暱稱: kirsty~繡文~>.<
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-08-01
2007-07-31
琴日見到好多...狗~!!...
2007-07-29
去動漫展了~!!!
文章分類
全部 (236)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
馨儀
小敏
占占
肥存
倩文
樂樂
最近訪客
最近沒有訪客
鎖滑鼠右鍵、彈出對話方塊
日誌統計
文章總數: 236
留言總數: 12
今日人氣: 0
累積人氣: 2224
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 6 月 22 日  星期五   晴天



2007-06-22 開心

仲有2日...就BBQ...

好期待ar~~~~~!!!>o<

我係屋企...好悶ar~~~!!! >___<"""

已經悶到就快被我種出嚟的蘑菇...

包圍我全個人la~~~~!!!>___<""

快d到星期日la~~!!!

BBQ~~~BBQ~~~!!!!!!

爆悶ar~~~~!!!

早上還好....(撐得住....)

中午....我已經不斷的聽歌...

就快聽到悶la~ =__=""

中午係最難撐的...(快悶到暈la~~~)"

晚上有得睇電視...(狀態正常)

琴日又同小波點傾左一陣...

佢染左啡紅色wo~

ar pong見到佢仲話佢係飛仔~

佢同ar pong食飯...

打算食平d...

佢原本打算二十幾元食個lunch...

點知畀ar pong(扇)左佢一餐....

攪到佢要用$38食lunch...

佢勁心痛~

佢又係...唔睇清楚就叫野食...

下次睇清楚d la~

(佢太單純la~)=_="

wendy~~~

我要搵你同我傾計...

我種的蘑菇....

睇嚟要用吸塵器清理一下...=___="

刊登時間:2007-06-22 07:45 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 21 日  星期四   晴天



星期四la~ 開心

 仲有3日就可以去BBQ~

好興奮~~~

琴日,占占,suei同ar pong去面試~

3個都收左~

佢地去左另外一間學校讀旅遊業~

祝佢地成功以好成績畢業la~

suei就一定無問題~

占占同ar pong要好好讀書~

唔好成日掛住玩la...

2隻爛玩的傢伙...=_="

占占染左髮wo~~~

都唔佢染咩色...

仲話自己爆型仔...=_="

到時見到佢個樣先算la~

佢好似都想同我們一齊BBQ...

但係佢未回覆我ne~

BBQ~BBQ~好期待的BBQ~~~~>O<

刊登時間:2007-06-21 07:52 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 20 日  星期三   晴天



好返好多la~~~~ 開心

 食左藥...

休息左幾日...

終於好返好多la~~~!!!!>o<

今次的BBQ有好多人去ar~~~!!!

好--期--待--ne~~~~!!!!!!^.^

搵左好多好聽的歌~~~

BBQ那天可以慢慢聽~~!!!

yeah~~~>o<

仲有幾日就可能去B...

心情...好緊張ne~~~>o<

仲好興奮~~~

好想快d到星期日ar~!!!>o<

天氣報告話星期日好好太陽wo~

唔會落雨就得la~~~!!!

P.S. 祝all病左的人快d好返~!!!>o<

刊登時間:2007-06-20 07:55 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 19 日  星期二   晴天



端午節快樂!!! 開心

 今日係端午節~~~

端午節快樂ar!!!

今日都要在家中好好休息~~~

下星期好返就去見工la~

我會努力以赴~!!!

搵到工一定通知大家~!!!

之後就可以好happy~~~

去玩~~~

等我好消息~!!!

刊登時間:2007-06-19 08:13 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 18 日  星期一   晴天



好耐無見la~~~~ 開心

 我又病左la~~~~

要快d好返~~~

因為要BBQ~~~

好耐無見ne~~~

期待中~~~(BBQ)

小敏好返晒未ar??

我同小敏一樣病左ne~~~!!!

刊登時間:2007-06-18 11:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]