今日熱-熱-熱=]
好鬼累呀-------中一迎新日營=]不過E班1D都好乖仲好得意天.........
我估E排都唔可以打blog啦=====咁多位唔好意思囉!!因為我個表哥同姨媽難得系加拿大番黎一個月=]早幾日就日日陪佢地去行街街---------買3=買鞋=]不過買左咁多野佢都冇唔記得我E個表妹=]都有買件3被我^^
非常多謝你呀----- [ I LoVe YoU==DoN ]