| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 3 日 星期五  |
| 行街♥` |
今日同小WA去左行街..又係去個杜..- -''
不過都OK既..行左陣就去左夾糖..
呵呵,,我的最♥AR))
有糖食..THEN仲食埋雪糕..超HAPI..
去左睇鏈..好想買AR♥`
SHIT..``
|
| ` 搞掂..]'︰2006-11-03 10:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 2 日 星期四  |
| BBQ.. |
今日學校BBQ...番到去比PE王話囉...
SHIT``矮仔東好衰囉..
講好左過黎E組..又吾黎囉..又買左佢D野WO..
不過都算係岩岩好既..{算NA`}
佢地又吾識起火WO..好耐都未得,,
仲要搵人幫..樣衰..ING..{仲以為佢地好醒..TIM!}xdd
等左1陣就燒得了..燒左丸先..呵呵♤
冇喇喇有隻BEE囉..{黃色的},,超恐怖囉吾該,,
坐左成日勁熱..THEN就同小雪.小WA佢地影相..
勁搞GAP囉..令的♥呵`
影影下個P街PO走埋黎搭爹WO..又關佢事..
超憎佢囉..都吾知係咪MISS黎嫁..\__/
叫佢幫手都吾肯LO..[路人甲都肯NA..]- -
話影咩班相囉,,冇人話要影囉吾該..傻的,,
THEN又係杜呆坐囉..悶到乜咁..--'
最後就坐車走了..回家♡
|
| ` 搞掂..]'︰2006-11-02 07:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 41 | »
|