a:hover{ background-image: url(\);filter:fliph;height:1; }
 
傻傻的k1mmy'
看著你和她的幸福模樣,我的笑容真的很牽強。
 


 


kimmy07
暱稱: `傻草草
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
鐘...
最新文章
2011-04-07
2010-11-29
2010-11-27
2010-11-11
2010-10-28
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (73)
生活事` (19)
情感問題 (1)
感情抒發` (4)
未分類 (49)
網站連結
facebook`
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 517
今日人氣: 3
累積人氣: 5070
2009 年 9 月 28 日  星期一   晴天


2009-09-28 分類: 生活事`

南拳媽媽 - 下雨天
作詞:梁心頤(Lara) / 作曲:張傑
下雨天了 怎麼辦 我好想你
我不敢打給你 我找不到原因
為什麼失眠的聲音 變得好熟悉
沈默的場景 做你的代替 陪我等雨停
期待讓人越來越沉溺(疲憊)
誰和我一樣 等不到他的誰
愛上你我總在學會 寂寞的滋味
一個人撐傘 一個人擦淚 一個人好累
怎樣的雨 怎樣的夜 怎樣的我 能讓你更想念
雨要多大 天要多黑 才能夠有你的體貼
其實沒有我你分不出哪些差別
結局那還能多明顯
別說你會難過 別說你想改變
被愛的人不用道歉...

唉..

唔知打乜tim...

今日放學好大雨..

放左學鞋又濕..條裙又濕濕地...omg..

上36果時超無奈囉..

果d丫婆丫伯鬧我喎...重插隊囉..

咁落緊雨丫麻..上車果個位又同等果度有距離..

我前面果個人又關緊傘...

咁梗係等佢關完先上嫁啦..

d丫婆又拱我出去..

搞到我成個人濕哂..t^t

上果架36係冷氣巴囉唔該..

凍到我痴根...係咁打''黑之''

番到屋企都咪夠3分鐘..

又同丫哥落左街..

冇啦啦有一大灘水..

都唔知點解搞到條裙又濕得超勁...[ 好似透透地-.- ]

番到屋企即刻換左3..

係咁打黑之-.-

晚餐冇著落..

得一個新地...

我記得放學果時彤b話..

我想食雪糕..

我而家想講..

我食到啦..xdd

好白痴-.-

唔打啦..

留cm..

 
                
  
發表時間:2009-09-28 11:25 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 9 月 27 日  星期日   晴天


2009-09-27 分類: 生活事`

希望越多傷的就越多
不想自己變得太脆弱
想簡簡單單去愛
卻陷入了折磨忽然
感覺我不在是我
愛的越多傷痛就越深
就讓自己覺得太難過
你給的温柔不多是我在欺騙我
結果我們全都感覺不快樂
也許愛你是我犯了......

(閱讀全文)

 
                
  
發表時間:2009-09-27 05:40 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]