唉..
唔知打乜tim...
今日放學好大雨..
放左學鞋又濕..條裙又濕濕地...omg..
上36果時超無奈囉..
果d丫婆丫伯鬧我喎...重插隊囉..
咁落緊雨丫麻..上車果個位又同等果度有距離..
我前面果個人又關緊傘...
咁梗係等佢關完先上嫁啦..
d丫婆又拱我出去..
搞到我成個人濕哂..t^t
上果架36係冷氣巴囉唔該..
凍到我痴根...係咁打''黑之''
番到屋企都咪夠3分鐘..
又同丫哥落左街..
冇啦啦有一大灘水..
都唔知點解搞到條裙又濕得超勁...[ 好似透透地-.- ]
番到屋企即刻換左3..
係咁打黑之-.-
晚餐冇著落..
得一個新地...
我記得放學果時彤b話..
我想食雪糕..
我而家想講..
我食到啦..xdd
好白痴-.-
唔打啦..
留cm..
希望越多傷的就越多 不想自己變得太脆弱 想簡簡單單去愛 卻陷入了折磨忽然 感覺我不在是我 愛的越多傷痛就越深 就讓自己覺得太難過 你給的温柔不多是我在欺騙我 結果我們全都感覺不快樂 也許愛你是我犯了......(閱讀全文)