| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-07-20 | 分類: 未分類 |
唉..
今日要番學/.\
9點丫..
0mg..
死得人多啦..
我3點幾先訓- -..
8點就要起身..
天日同丫媽食完壽司~~~
今日冇帶電話囉唔該- -..
搞到周身唔自在../.\
陰公...
Miss Goh冇啦啦叫我地番的..
佢重叫我地食早餐番去食..xdd
我當然唔記得同佢地講啦...[不要怪我/.\...]
我食左m記...
番到去1樓同2樓拆緊地- -.
.好嘈- -''
個琴拎左上3樓..
個校工幫手..
不過好唔好彩咁搞到條E線....................斷左-.-.
我同珍珍同嘉鎣9點番到~~~
[ 覺唔覺講少左個呢~~~]
係啦...crystal佢話訓多陣-.-
10點半先到- -..
0mg..
如果我下次同佢約左...
我咪要早2個中....[ 點解多個半個中既..??...因為係比我遲到既...xdd...]
哈哈.
講下姐..
crystal唔好嬲...
我9點番..
早餐都食完好耐..
都味用過個琴/.\
等到11點..
我終於可以彈下啦..
彈彈下...
我發現..冇左果條E線..
我係彈唔到的-.-
因為我成日都要用..
冇左好怪..
彈左一陣- -..
Miss Goh又叫其他人練/.\
我問點解佢就話我屋企有個琴..
可以慢慢成日練/.\
陰公..
放左同crystal行左一陣..
同佢買野..
跟住我就以火箭既速度..
飛番屋企..
陪''倒夜香''同''林美香''玩...xdd
嘿嘿...
唔打啦..
留cm..
一陣搵茶玩留cm先...xdd
| |
|
2009 年 7 月 13 日 星期一  |
| 2009-07-13 | 分類: 未分類 |
唉.. 好耐冇打... 大家都唔睇嫁啦.. 都唔知打黎做乜- -.. 十年先得一個cm... 灰... 今日.. 我拎左個豎琴番屋企... 呼.. 好攰.. 痴線的.......
(閱讀全文)
| |
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 37 | »
|