a:hover{ background-image: url(\);filter:fliph;height:1; }
 
傻傻的k1mmy'
看著你和她的幸福模樣,我的笑容真的很牽強。
 


 


kimmy07
暱稱: `傻草草
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
鐘...
最新文章
2011-04-07
2010-11-29
2010-11-27
2010-11-11
2010-10-28
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (73)
生活事` (19)
情感問題 (1)
感情抒發` (4)
未分類 (49)
網站連結
facebook`
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 517
今日人氣: 4
累積人氣: 5079
2009 年 7 月 20 日  星期一   驟雨


2009-07-20 分類: 未分類

唉..

今日要番學/.\

9點丫..

0mg..

死得人多啦..

我3點幾先訓- -..

8點就要起身..

天日同丫媽食完壽司~~~

今日冇帶電話囉唔該- -..

搞到周身唔自在../.\

陰公...

Miss Goh冇啦啦叫我地番的..

佢重叫我地食早餐番去食..xdd

我當然唔記得同佢地講啦...[不要怪我/.\...]

我食左m記...

番到去1樓同2樓拆緊地- -.

.好嘈- -''

個琴拎左上3樓..

個校工幫手..

不過好唔好彩咁搞到條E線....................斷左-.-.

我同珍珍同嘉鎣9點番到~~~

[ 覺唔覺講少左個呢~~~]

係啦...crystal佢話訓多陣-.-

10點半先到- -..

0mg..

如果我下次同佢約左...

我咪要早2個中....[ 點解多個半個中既..??...因為係比我遲到既...xdd...]

哈哈.

講下姐..

crystal唔好嬲...

我9點番..

早餐都食完好耐..

都味用過個琴/.\

等到11點..

我終於可以彈下啦..

彈彈下...

我發現..冇左果條E線..

我係彈唔到的-.-

因為我成日都要用..

冇左好怪..

彈左一陣- -..

Miss Goh又叫其他人練/.\

我問點解佢就話我屋企有個琴..

可以慢慢成日練/.\

陰公..

放左同crystal行左一陣..

同佢買野..

跟住我就以火箭既速度..

飛番屋企..

陪''倒夜香''同''林美香''玩...xdd

嘿嘿...

唔打啦..

留cm..

一陣搵茶玩留cm先...xdd

 
                
  
發表時間:2009-07-20 11:19 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 13 日  星期一   晴天


2009-07-13 分類: 未分類

唉..

好耐冇打...

大家都唔睇嫁啦..

都唔知打黎做乜- -..

十年先得一個cm...

灰...

今日..

我拎左個豎琴番屋企...

呼..

好攰..

痴線的.......

(閱讀全文)

 
                
  
發表時間:2009-07-13 08:17 PM  [ 訪客留言(79) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]