琴日同d fd去左沙田踩單車:) 我諗有成3年冇踩過單車啦:p 琴日踩返單車真係覺得好好玩囉:D 跟住一路踩d風就吹埋泥;好舒服囉:$ 踩到咁上下................. ............................下刪100字;) 然後大家就去左mk食野啦;) 食完就去左fd屋企玩啦;) 玩完就搭車走啦:] ************************************** 好耐之前起小牛home影:-*
今日夜晚小牛榚bi上左我屋企打邊爐:)) 3個一齊打邊爐好開心囉:D 如果1齊住諗都會幾開心wo:$$ ************************************ 點解我身邊既人可以咁幸福架:( 個個都可以拍到長拖架\./ 而我就唔得:( 點解呀:-(??? 好耐都冇試過啦...;( 全部都係散拖囉;@ 望住d朋友同另1半拖手.. 個心都唔知想點咁囉-3- 唔通我注定冇人要呀T^T ****************************************
今日生日啦:D 15碎啦>< 年年生日都會好平淡咁過;) 今年都唔例外啦:P 食餐飯就係架啦:D 但都已經好開心架啦:$$ *************************************** 就泥新年啦:P 有利是收呀>_< 新一年生生性性讀書;D 要讀到中6呀.v. 新年快樂;) ******************************************