:
KIMMY [-]
~無聊天天寫~
kimmy120
暱稱: kIMmY!~!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
0.0
2012-02-19
2012-02-14
2012-02-05
2012-01-27
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 1180
今日人氣: 0
累積人氣: 12190
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 1 月 12 日  星期四   晴天


2012-01-12 分類: 未分類

近排都唔知搞咩泥;(
好難先訓得到;
平時6點到就訓得著;(
跟住琴日早上9點先訓到;((
今日就係可以話訓唔到既T^T
如果唔係點會哩個時間打QZ先得架;(
失眠呀:[
我唔想之後都係咁樣呀:(
好辛苦呀:(
希望我今晚會訓得到啦:( 
***********************************************

2012 年 1 月 11 日  星期三   晴天


2012-01-11 分類: 未分類

今日成日都冇落過街;(
好悶囉:'(
夜校果到都唔知點-_-
琴日又俾佢fake左多次囉\_/
上次果到個miss又話星期1個校長起到-,-
點知唔起到;@
好彩今次牙b陪我去姐:p
如果唔係又要我自己1個返泥...
下次都係打個電話好d-.-
***********************************************************
 
我想個頭好似之前咁呀/_\
我1定要再染過個頭呀;@;@

2012 年 1 月 7 日  星期六   晴天


2012-01-07 分類: 未分類

omg:(...
我宜家想訓教都訓唔到呀:(
日日慣左6點幾先訓..
我宜家想早d訓都好難呀:[
天日要好早出去架@@
但宜家又訓唔到;(
救命呀T^T
*************************************************
琴日去左長沙灣:)
諗住一心去報夜校既'-'
之前個社工話個校長逄星期二同五都會起學校..
咁我咪諗住琴日去見囉~_~
點知山長水遠由柴灣去長沙灣;
去到個呀姐竟然同我講個校長今日唔起到wo;@
搞錯呀.v.特登過去竟然唔起到囉.
果陣真係好嬲囉\./
然後就過左去mk搵人...
我本來諗住試下由長沙灣行去mk既
但我真係唔係好熟果頭啦;
最後就係長沙灣行到去太子;;
跟住就起太子站搭地鐵去mk啦...
都行左幾耐下架.....
去到mk半個鍾都冇就去左cwb~~
到左cwb hea左陣就返左屋企啦:p
***********************************************************************

中二果年:$