近排都唔知搞咩泥;( 好難先訓得到; 平時6點到就訓得著;( 跟住琴日早上9點先訓到;(( 今日就係可以話訓唔到既T^T 如果唔係點會哩個時間打QZ先得架;( 失眠呀:[ 我唔想之後都係咁樣呀:( 好辛苦呀:( 希望我今晚會訓得到啦:( ***********************************************
今日成日都冇落過街;( 好悶囉:'( 夜校果到都唔知點-_- 琴日又俾佢fake左多次囉\_/ 上次果到個miss又話星期1個校長起到-,- 點知唔起到;@ 好彩今次牙b陪我去姐:p 如果唔係又要我自己1個返泥... 下次都係打個電話好d-.- *********************************************************** 我想個頭好似之前咁呀/_\ 我1定要再染過個頭呀;@;@
omg:(... 我宜家想訓教都訓唔到呀:( 日日慣左6點幾先訓.. 我宜家想早d訓都好難呀:[ 天日要好早出去架@@ 但宜家又訓唔到;( 救命呀T^T ************************************************* 琴日去左長沙灣:) 諗住一心去報夜校既'-' 之前個社工話個校長逄星期二同五都會起學校.. 咁我咪諗住琴日去見囉~_~ 點知山長水遠由柴灣去長沙灣; 去到個呀姐竟然同我講個校長今日唔起到wo;@ 搞錯呀.v.特登過去竟然唔起到囉. 果陣真係好嬲囉\./ 然後就過左去mk搵人... 我本來諗住試下由長沙灣行去mk既 但我真係唔係好熟果頭啦; 最後就係長沙灣行到去太子;; 跟住就起太子站搭地鐵去mk啦... 都行左幾耐下架..... 去到mk半個鍾都冇就去左cwb~~ 到左cwb hea左陣就返左屋企啦:p *********************************************************************** 中二果年:$