


|
多多多.... |
| 2006 年 3 月 31 日 星期五 | ![]() |
今日MAN比左封信我....我好鍾意封信呀... 因為好多little twins star ge貼紙.... 之後我睇完封信...我覆番佢...我寫左好多字.... 寫左成兩堂到啦....都冇咩野....放左學.... 家姐叫我去佢屋企...咁我行到走左一班車... 咁我咪諗住行啦....點知我唔識行...比dog dog追... 嚇死我呀...我終於明白點解家姐咁驚dog啦.... 咁我就行左好多冤枉路呀.....超攰囉.... 唉...今日係寫得最多字....同行得最多路ge日子啦.......
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 133 | » |