


|
lunch番學 |
| 2006 年 3 月 16 日 星期四 | ![]() |
呵呵呵....今日lunch先番..... 超好囉....又可以訓晏d..... 番到去就比人捉....話我條裙短... 又話件3唔得....行到去課室.... 又見到校長.....超無奈囉..... 總之我就唔番啦....唉... 番到去...上maths堂....超嘈囉.... 個啊sir玩d無聊game....嘈到死呀... 放左學我同d fd就上去補默..... 都唔識....so我就出cat啦..... 呵呵....咁就搞掂啦....真easy呀...... 補默完就落左去睇人射箭啦...... 睇睇下...我就番屋企lu..... 之後就睇電視食飯個d啦..... 咁我打完日記就訓覺... |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | » |