


|
又肚痛啦>.< |
| 2006 年 3 月 15 日 星期三 | ![]() |
今日個肚超痛.....唔知做咩鬼..... 之後我就係週會個陣訓...... 訓左成粒幾鐘.....訓到放唔到呀....... 訓完之後就上一生一藝術........ 好鬼難呀....早之就唔學小提琴啦.... 學完就射箭lu.....射得超爆差囉..... 搞到我冇哂心機射....重越射越差呀.... 所以就番左屋企玩電腦同傾電話..... 唉....我聽日想lunch番呀....... 聽日又要默書又要測驗...... 重要係頭一兩堂喎.....最衰就係有p.e堂..... 搞到我超唔想番囉....我又肚痛.....好慘呀... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | » |