今日好早收工 真係good good 收左工 去換埋衫就諗住番屋企 點知一衝出門口就差d錫中個令女=3= 好收家-0- 跟住即刻番屋企換衫出去天水圍踢比賽 踢到夜晚9點就完場了 跟住就番屋企同屋企人出去食飯-3- 壽司,P沙黑,KFC乜都齊 甘就用左好多錢 聽日又出去BBq........... 希望會很開心啦 同埋唔好甘凍牙........... 呢幾日我成日忽冷忽熱 好大獲 頂唔順了..........
今日比上司陰左=_= 一早番到去話得500幾600枝水 諗住好快攪掂就收工 點知做完第一車 第二車番黎又爆車=_+ 成七百幾 差好多lor 攪到收六點幾=_= 諗住番屋企食飯 點知我老豆又唔知攪乜七 同佢講話未食飯 佢又以為我食撚左 同BB女傾左一陣msn 佢訓左 跟住自己就出街食野了 一落到樓凍到仆街 真係媽媽個B囉 呵呵 上左東方體育版-0- yoyoyoyoyoyoyo~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
由於尋晚好夜訓關系= = 今朝成十一點幾先起身 乜都未做先叫外賣 跟住hea左一陣食埋d野 就出街拎埋張回鄉証 點知好黑仔 今日開半日=_= 結果白行 之後食埋m記就去踢波 今天大致上就係甘過左 聽日又係番工天=_= 番埋呢幾日放大假 真係想拿拿聲過埋呢幾日 之後玩番夠本 呢排日日都聽見契弟呢個字眼=3= 開始接受啦 唉,............ 我居然做左bb既契弟 失敗!!!!!!!!!!!