今日放假........ 全日都on撚狗狗屋企唔知做左d乜撚野-..- 得訓 食 冇啦-.-..... 之後5點幾出左去踢波 一直番工放得晏呢排 冇接觸好耐了-..- 今日踢番好唔上力 跑唔郁 shit 比班fd串-...- 踢甲組踢成甘 點攪......~"~ 我都唔想咖 對唔住囉大佬0..0
放假前一日大量工作0..0 這二天可能太夜訓閞系 左加手不協調 肌肉又痛..... 唉..... 想玩夜d都唔得 失敗lor~"~ 其實都冇咩好打... 日日如是 番工等放工 放工等食飯 食飯等訓覺 這就是每天生日.......... 好悶了嗎0....0?????????????
好耐冇打了...... 懶...? 一半半啦 無時間..? 呢層見人見智啦.... 番工忙既關系...? 呢樣緊咖啦...貴人善忙媽-0-
今日番工半死狀態了-..- 做一日好似做左成個星期甘... 好在番埋聽日又放假 掂哂0..0 可惜冇節目...... 起屋企自閉算啦 哈哈~~~~ 有冇人想約我牙玩咖0..0? 有既可搵我 七一隨時得閒-.-
今朝六點幾就起身番工/_\ 四點幾放.... 番到屋企5點幾 之後落街踢左陣波 7點幾番屋企 沖涼換衫 食埋d野 就出屯門市中心健身-v- 玩到11點幾就走了 行路番屋企 嘻嘻 今日就係甘過左啦-_-