table{style;border:5px dotted; border-color#B40FB4}
- ] Kk.'"] No No No!!
2009 年 6 月 17 日  星期三   晴天


6.17 滿足 分類: 未分類

今日係考試ge第3日....今日物理有一題計錯左...

唉...粗心大意...後bin個 訓左覺...前bin個唔識做..

自己就唔識第3t戈題.冇溫公.式..e几日d野都好易+ge..

真係比想像之中易好多..可能上年d難...

不過我驚代數..話哂都係得60几...再衰几分就大檸樂...

唉..冇計..上堂點聽書都好...落課同人吹吹下水就咩都唔

記得...最其待戈科黎la!!^^;;;

真係正..

希望大家有好成績!!

仲有3日炸...過左一半la!!! 點都唉埋佢ar!!! 升初3 !!!! (唔想做暑期作業ar!!!!)

完場time!!:2009-06-17 10:18 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


kin0615
暱稱: -! →◇◆ ] Κκ ▕▕
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 547
今日人氣: 3
累積人氣: 2993