2009 年 6 月 14 日 星期日  |
6.14+exam before for a day  |
分類: 未分類 |
聽日就EXAM LA....
有D驚唔識..E+狂溫AR要..
唔講LA...溫習..
濠江係真係唔識做...
我生日你SIN黎考試...仲要年年都係咁.!![忍你.
|
| 完場time!!:2009-06-14 09:12 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 148 | »
|
|